Handbook of Web Surveys, Second Edition
Sorozatcím: Wiley Handbooks in Survey Methodology;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 131.95
-
63 039 Ft (60 037 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 608 Ft off)
- Kedvezményes ár 50 431 Ft (48 030 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
63 039 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2. Aufl.
- Kiadó Wiley–Blackwell
- Megjelenés dátuma 2021. június 24.
- ISBN 9781119371687
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem624 oldal
- Méret 229x152x36 mm
- Súly 932 g
- Nyelv angol 164
Kategóriák
Hosszú leírás:
HANDBOOK OF WEB SURVEYS
The updated, must-have guide for creating and implementing web surveys
Revised and thoroughly updated, the second edition of Handbook of Web Surveys offers a practical and comprehensive guide for creating and conducting effective web surveys. The authors noted experts on the topic, include a review the Blaise system (which has been around for 30 years) and provide information on the most recent developments and techniques in the field. The book illustrates the steps needed to develop effective web surveys and explains how the survey process should be carried out. It also examines the aspects of sampling and presents a number of sampling designs.
The book includes ideas for overcoming possible errors in measurement and nonresponse. The authors also compare the various methods of data collection (face-to-face, telephone, mail, and mobile surveys) and discuss their advantages and disadvantages. Critical information for designing questionnaires for mobile devices is also provided. Filled with real-world examples, Handbook of Web Surveys discuss the key concepts, methods, and techniques of effective web surveys. This important book:
* Contains the most recent sampling designs and estimation procedures
* Offers ideas for overcoming errors in web surveys
* Includes information on mixed mode surveys
* Explores the concept of response probabilities
* Reviews all aspects of web panels
Written for researchers in government, business, economics, and social scientists, the second edition of Handbook of Web Surveys provides an introduction to web surveys and the various methods and techniques.