Handbook of Research on Integrating Digital Technology with Literacy Pedagogies

Handbook of Research on Integrating Digital Technology with Literacy Pedagogies

 
Kiadó: IGI Global
Megjelenés dátuma:
Kötetek száma: Hardback
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
EUR 265.00
Becsült forint ár:
109 352 Ft (104 145 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

100 604 (95 813 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 8% (kb. 8 748 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Nem tudnak pontosabbat?
 
 
 
 
 
A termék adatai:

ISBN13:9781799802464
ISBN10:1799802469
Kötéstípus:Keménykötés
Terjedelem:400 oldal
Méret:279x216 mm
Súly:633 g
Nyelv:angol
0
Témakör:
Rövid leírás:

Explores the integration of digital technologies in all levels of literacy instruction, and prepares the reader for inevitable technological advances and changes. The book covers a wide range of topics, including augmented reality, literacy, and online games.

Hosszú leírás:
The allure and marketplace power of digital technologies continues to hold sway over the field of education with billions spent annually on technology in the United States alone. Literacy instruction at all levels is influenced by these evolving and ever-changing tools. While this opens the door to innovations in literacy curricula, it also adds a pedagogical responsibility to operate within a well-developed conceptual framework to ensure instruction is complemented or augmented by technology and does not become secondary to it.

The Handbook of Research on Integrating Digital Technology With Literacy Pedagogies is a comprehensive research publication that considers the integration of digital technologies in all levels of literacy instruction and prepares the reader for inevitable technological advancements and changes. Covering a wide range of topics such as augmented reality, literacy, and online games, this book is essential for educators, administrators, IT specialists, curriculum developers, instructional designers, teaching professionals, academicians, researchers, education stakeholders, and students.