• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Handbook of Media and Gender: Perspectives and Findings of Feminist Communication and Media Studies

    Handbook of Media and Gender by Dorer, Johanna; Geiger, Brigitte; Hipfl, Brigitte; Ratković, Viktorija;

    Perspectives and Findings of Feminist Communication and Media Studies

      • 12% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 481.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        199 697 Ft (190 188 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 12% (cc. 23 964 Ft off)
      • Kedvezményes ár 175 734 Ft (167 365 Ft + 5% áfa)

    199 697 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2024
    • Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden
    • Megjelenés dátuma 2025. december 15.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783658457884
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem1032 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XXX, 1032 p. 5 illus., 3 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "

    This title offers a systematic overview of the foundations, theories and empirical findings of feminist communication and media studies with special focus on the German speaking context. The contributions deal with historical developments and the current status of the entire spectrum of feminist and gender communication and media studies: information and entertainment in the media, television and film genres, social media, journalism, advertising, public relations, media policy, media education, media psychology and media ethics from a gender perspective are presented just as systematically as the topics of the women's movement, violence, body and sexuality discourses in the media.

    "

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Theories, models, approaches.- Epistemology, methodology and methods.- Overview: Media production, media content, media reception.- Historical media research.- Media in the context of politics and economics.- Women's movements and feminism and/or in the media.- Relations of violence and dominance and/or in the media.- Differences and/or in the media.- Media culture - popular culture.- Future of feminist media research.

    Több