• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • H2H Marketing: Case Studies on Human-to-Human Marketing

    H2H Marketing by Kotler, Philip; Pfoertsch, Waldemar; Sponholz, Uwe; Haas, Maximilian;

    Case Studies on Human-to-Human Marketing

    Sorozatcím: Springer Business Cases;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 139.09
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        57 687 Ft (54 940 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 11 537 Ft off)
      • Kedvezményes ár 46 150 Ft (43 952 Ft + 5% áfa)

    57 687 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2023
    • Kiadó Springer International Publishing
    • Megjelenés dátuma 2023. július 20.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031223921
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem213 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 567 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XIX, 213 p. 57 illus., 56 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 472

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    H2H Marketing focuses on redefining the role of marketing by reorienting the mindset of decision-makers and integrating the concepts of Design Thinking, Service-Dominant Logic and Digitalization. Following the authors' successful book on H2H Marketing, this book brings foward selected case studies showcasing various aspects of the concept, its fundamental elements, and its implementation.



    Több

    Tartalomjegyzék:

    The New Pradigm: H2H Marketing.- H2H Mindset: The Basis.- H2H Management: Putting Trust and Brand in Focus.- Rethinking Operative Marketing: The H2H Process.- Finding Meaning in a Troubled World.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    H2H Marketing: Case Studies on Human-to-Human Marketing

    Dimensions of Phonological Stress

    Heinz, Jeffrey; Goedemans, Rob; van der Hulst, Harry; (ed.)

    15 288 Ft

    12 230 Ft

    20% %kedvezmény
    H2H Marketing: Case Studies on Human-to-Human Marketing

    The Law of Global Digitality

    C. Kettemann, Matthias; Peukert, Alexander; Spiecker gen. Döhmann, Indra; (ed.)

    20 060 Ft

    16 048 Ft

    20% %kedvezmény
    H2H Marketing: Case Studies on Human-to-Human Marketing

    H2H Marketing: Case Studies on Human-to-Human Marketing

    Kotler, Philip; Pfoertsch, Waldemar; Sponholz, Uwe; Haas, Maximilian

    57 687 Ft

    46 150 Ft

    20% %kedvezmény
    H2H Marketing: Case Studies on Human-to-Human Marketing

    Marketing: Grundlagen marktorientierter Unternehmensführung Konzepte – Instrumente – Praxisbeispiele

    Meffert, Heribert; Burmann, Christoph; Kirchgeorg, Manfred; Eisenbeiß, Maik

    20 733 Ft

    16 587 Ft

    20% %kedvezmény
    H2H Marketing: Case Studies on Human-to-Human Marketing

    New Research Directions in Solar Energy Technologies

    Tyagi, Himanshu; Chakraborty, Prodyut R.; Powar, Satvasheel; Agarwal, Avinash K.

    75 438 Ft

    60 351 Ft

    next