Girls, Power and International Development – Agency and Activism in the Global North and South
Agency and Activism in the Global North and South
Sorozatcím: Gender, Sexuality and Global Politics;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 80.00
-
38 220 Ft (36 400 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 822 Ft off)
- Kedvezményes ár 34 398 Ft (32 760 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
38 220 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma First Edition
- Kiadó Bristol University Press
- Megjelenés dátuma 2025. május 28.
- ISBN 9781529238457
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem240 oldal
- Méret 241x162x20 mm
- Súly 438 g
- Nyelv angol 657
Kategóriák
Hosszú leírás:
The United Nations Foundation’s Girl Up campaign has been critiqued for depoliticising global and gender inequalities, portraying girls from the Global South as responsible for lifting entire communities out of poverty and encouraging girls in the Global North to see themselves as the saviours of their Southern counterparts.
Drawing on focus groups with Girl Up members from the UK, US and Malawi, this book demonstrates how girls reflect critically on the Girl Up discourse, reject its individualistic vision of girls’ empowerment and interact with their Northern/Southern counterparts in a spirit of mutual learning and respect. Its analysis demonstrates how the girls use participation in the campaign to develop their own more complex, radical and collective visions of girls’ empowerment.
Judaism: OCR GCSE Religious Studies
6 205 Ft
5 585 Ft