
Games and Learning Alliance
10th International Conference, GALA 2021, La Spezia, Italy, December 1?2, 2021, Proceedings
Sorozatcím: Lecture Notes in Computer Science; 13134;
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 62.05
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 2 106 Ft off)
- Discounted price 24 216 Ft (23 063 Ft + 5% áfa)
26 321 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2021
- Kiadó Springer
- Megjelenés dátuma 2021. december 1.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783030921811
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem296 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 480 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 6 Illustrations, black & white; 72 Illustrations, color 267
Kategóriák
Rövid leírás:
Chapters ?Cards and Roles: Co-designing Privacy Serious Games with an Online Role-Playing Boardgame" and ?An Authoring Tool to Engage Younger Audiences in the Development of Nature Preservation Games: The G4N Toolkit to Game Design ? are available open access under a Creative Commons Attribution 4.0 International License via link.springer.com.
TöbbHosszú leírás:
This book constitutes the refereed proceedings of the 10th International Conference on Games and Learning Alliance, GALA 2021, held in La Spezia, Italy, in December 2021.
The 21 full papers and 10 short papers were carefully reviewed and selected from 50 submissions. The papers cover a broad spectrum of topics: Serious Games Applications; Serious Game to Improve Literacy; Technology used for Serious Games; Serious Game Usage; Serious Games Design.