Gamer Psychology and Behavior
Sorozatcím: International Series on Computer, Entertainment and Media Technology;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 106.99
-
44 374 Ft (42 261 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 875 Ft off)
- Kedvezményes ár 35 499 Ft (33 809 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
44 374 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma Softcover reprint of the original 1st ed. 2016
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2018. május 31.
- Kötetek száma 1 pieces, Previously published in hardcover
- ISBN 9783319806822
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9783319299037
- Terjedelem153 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 454 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XIV, 153 p. 29 illus., 25 illus. in color. Illustrations, black & white 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book provides an introduction and overview of the increasingly important topic of gamer psychology and behavior by presenting a range of theoretic perspectives and empirical evidence casting new light on understanding gamer behavior and designing interactive gaming experiences that maximize fun. This book aims to provide a snapshot on research approaches/advances in player psychology and behavior, discuss issues, solutions, challenges, and needs for player behavior research, and report gameplay experience and lessons as well as industry case studies from both social sciences and engineering perspectives. The nine chapters in this book, which are divided into three sections: Neuro-Psychology and Gaming; Player Behavior and Gameplay; Player Psychology and Motivations, do not represent all the topics in the psychology of gaming, however, they include a variety of topics in this field: the effects of violent video games on cognitive processes, the reward systems in the human brain andthe concept of 'fun', goal-directed player behavior and game choices, psychological player profiling techniques, game design requirements and player psychology, motivational gamer profiles, and many more.
This book is suitable for students and professionals with different disciplinary backgrounds such as computer science, design, software engineering, psychology, interactive media, and information systems. Students will be interested in the theory of gamer psychology and its impact on game design. Professionals will be interested in the fundamentals of gamer behavior and how interactive virtual environments can improve user experience.
TöbbTartalomjegyzék:
Violent Video Games and Cognitive Processes: A Neuro-Psychological Approach.- Why Games Are Fun? The Reward System in the Human Brain.- Pleasure in Pain: How Accumulation in Gaming Systems can Lead to Grief.- Goal-Directed Player Behavior in Computer Games.- Designing and Playing to Protest: Looking Back to Gezi Games.- Psychological Player Profiling with Action Patterns.- Game Design and Gamer Psychology.- Self-Determination Theory in Game Contexts.- Explorations in Player Motivations: Gamer Profiles.
Több
Shipstar
9 845 Ft
9 057 Ft
The Stamp Act of 1765: A History in Documents: (From the Broadview Sources Series)
13 974 Ft
12 576 Ft
Contemporary America
39 679 Ft
34 917 Ft