• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Game Character Modeling and Animation with 3ds Max

    Game Character Modeling and Animation with 3ds Max by Clinton, Yancey;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 35.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        18 214 Ft (17 347 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 643 Ft off)
      • Kedvezményes ár 14 571 Ft (13 878 Ft + 5% áfa)

    18 214 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    Shows how to design, create and animate effective interactive characters using 3ds Max.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book takes you step-by-step through the process of creating a playable 3D character using 3DS Max.

    Offering a complete overview of the 3D real-time character asset creation pipeline. Yancey Clinton will take you through the five major subjects used in the asset pipeline:
    1. 3D modeling, including techniques specifically for both the body and head.
    2. Unwrapping a model, which is one of the most misunderstood processes.
    3. An overview of creating textures for your Unwrapped chararacter using Photoshop.
    4. Rigging or Skinning a Character, using the industry standard Character Studio 4.
    5. 'How to make your character move' with an overview of game animation and deeper into Character Studio.

    But it doesn't end there! Yancey also shows you the final step; how to actually put the model into the Unreal editor and compile it for play in Unreal Tournament.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    3D Character modeling; Texture Mapping and the UVW Unwrap Modifier; Painting the texture; Rigging; Export/Import; Editing Motion capture data with Character Studio

    Több