
Constructivist Strategies for Teaching English Language Learners
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 70.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 7 085 Ft off)
- Kedvezményes ár 28 342 Ft (26 992 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
35 427 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Corwin
- Megjelenés dátuma 2008. február 26.
- ISBN 9781412936866
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem208 oldal
- Méret 254x177 mm
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This book provides guidelines for using constructivist teaching methods with English language learners and includes classroom examples, grade-level connections, and strategies that promote educational equity.
TöbbHosszú leírás:
"The authors embrace the constructivist paradigm as a natural teaching and learning response to the specific needs of ELLs. A unique and remarkable contribution to the theoretical and research-based literature."
?Karen C. Evans, Principal
David Walker Elementary School, Evanston, IL
"Reyes and Vallone invite readers on an exciting journey inside classrooms where knowledgeable, caring, advocacy-oriented teachers effectively engage English Language Learners through culturally and linguistically responsive pedagogy."
?Carlos J. Ovando, Professor
Arizona State University
Combine constructivist methods and culturally responsive instruction to improve educational equity.
As the population of English Language Learners (ELLs) grows, educators need new strategies to effectively promote second language acquisition and literacy development in all content areas.
By linking constructivist pedagogies to ELL instruction, Constructivist Strategies for Teaching English Language Learners provides a culturally responsive approach that builds on students' experiences and strengths. Sharon Adelman Reyes and Trina Lynn Vallone supply in-depth classroom examples and grade-level connections to help readers apply constructivist methods in teaching ELLs. Designed for inclusive classrooms with diverse student backgrounds and abilities, this hands-on guide examines:
- Perspectives on second language acquisition and learning
- Program models for ELLs
- Instructional practices informed by critical pedagogy
- Examples of constructivist classroom programs
Mainstream and bilingual teachers, ESL specialists, principals, and teacher leaders will find the conceptual foundation and practical methods needed to promote academic success for ELLs.
"It's refreshing to see the authors address the pedagogy of English language learners within a non-deficit model. Their embrace of the constructivist paradigm and its application as a natural teaching and learning response to the specific needs of ELLs is a unique and remarkable contribution to the theoretical and research-based literature on this topic." Több
Tartalomjegyzék:
Preface
1. Perspectives in Second Language Acquisition and Learning
2. Program Models for English Language Learners
3. Perspectives in Constructivism
4. Constructivist Practice for English Language Learners
5. Perspectives in Critical Pedagogy
6. Constructivist Classroom Connections: The Great Second-Grade Bug Invasion
7. Constructivist Classroom Connections: Intermediate Newcomers Meet the Universal Chicken
8. Constructivist Classroom Connections: Eighth Graders Face a Fence on the Border
9. Toward Critical Constructivist Practice With English Language Learners
Appendix
Glossary
References
Index