Fundamentals of Business-to-Business Marketing
Mastering Business Markets
Sorozatcím: Springer Texts in Business and Economics;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 53.49
-
22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 184 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2015
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2015. március 24.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783319124629
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem330 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 6328 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk VII, 330 p. 126 illus. Illustrations, black & white 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
This textbook gives a comprehensive overview of the key principles of business marketing. The reader will be introduced into methods and theories in order to understand business markets and marketing better. Not only are the principles of business marketing addressed, but also deep knowledge of organizational buying and market research on business markets. The book sets the stage for developing marketing programs for business markets in their different facets.
TöbbTartalomjegyzék:
The Market Process.- The Core Concept of Marketing Management.- Introduction to Business-to-Business Marketing.- Business Buying Behavior.- Procurement Policy.- Business Market Research.
Több
DOMININGHAUS - Kunststoffe: Eigenschaften und Anwendungen
103 683 Ft
91 241 Ft