• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Fundamentals of Business-to-Business Marketing: Mastering Business Markets

    Fundamentals of Business-to-Business Marketing by Kleinaltenkamp, Michael; Plinke, Wulff; Wilkinson, Ian; Geiger, Ingmar;

    Mastering Business Markets

    Sorozatcím: Springer Texts in Business and Economics;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 53.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
      • Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)

    22 184 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2015
    • Kiadó Springer International Publishing
    • Megjelenés dátuma 2015. március 24.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783319124629
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem330 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 6328 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk VII, 330 p. 126 illus. Illustrations, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    ​This textbook gives a comprehensive overview of the key principles of business marketing. The reader will be introduced into methods and theories in order to understand business markets and marketing better. Not only are the principles of business marketing addressed, but also deep knowledge of organizational buying and market research on business markets. The book sets the stage for developing marketing programs for business markets in their different facets.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    The Market Process.- The Core Concept of Marketing Management.- Introduction to Business-to-Business Marketing.- Business Buying Behavior.- Procurement Policy.- Business Market Research.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Fundamentals of Business-to-Business Marketing: Mastering Business Markets

    Railways

    Nash, Chris; Wardman, Mark; Button, Kenneth;

    118 959 Ft

    107 064 Ft

    20% %kedvezmény
    Fundamentals of Business-to-Business Marketing: Mastering Business Markets

    Fundamentals of Business-to-Business Marketing: Mastering Business Markets

    Kleinaltenkamp, Michael; Plinke, Wulff; Wilkinson, Ian; Geiger, Ingmar

    22 184 Ft

    17 748 Ft

    Fundamentals of Business-to-Business Marketing: Mastering Business Markets

    Transformationen des Politischen: Radikaldemokratische Theorien für die 2020er Jahre

    Ramin, Lucas von; Schubert, Karsten; Gengnagel, Vincent;(ed.)

    16 590 Ft

    Fundamentals of Business-to-Business Marketing: Mastering Business Markets

    A Ride Through the Neighborhood

    Testa, Maggie

    3 162 Ft

    2 909 Ft

    Fundamentals of Business-to-Business Marketing: Mastering Business Markets

    DOMININGHAUS - Kunststoffe: Eigenschaften und Anwendungen

    Elsner, Peter; Eyerer, Peter; Hirth, Thomas; (ed.)

    103 683 Ft

    91 241 Ft

    20% %kedvezmény
    Fundamentals of Business-to-Business Marketing: Mastering Business Markets

    Sociology of Hope: A New Theory

    Scribano, Adrian;

    69 273 Ft

    55 419 Ft

    next