• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Fractions in Realistic Mathematics Education: A Paradigm of Developmental Research

    Fractions in Realistic Mathematics Education by Streefland, Leen;

    A Paradigm of Developmental Research

    Sorozatcím: Mathematics Education Library; 8;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 213.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        88 752 Ft (84 526 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 17 750 Ft off)
      • Kedvezményes ár 71 002 Ft (67 621 Ft + 5% áfa)

    88 752 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1991
    • Kiadó Springer Netherlands
    • Megjelenés dátuma 1991. június 30.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9780792312826
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem355 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 1530 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk IX, 355 p.
    • 0

    Kategóriák

    Tartalomjegyzék:

    and overview.- Notes Introduction.- 1 Description of the fraction problem.- 1.1 Introduction and overview.- 1.2 Pointing out the problem.- 1.3 Description of the problem.- 1.4 Overview and outlook.- Notes chapter 1.- 2 Currents-standpoint-proposal.- 2.1 Introduction and overview.- 2.2 Currents.- 2.3 Standpoint.- 2.4 Proposal.- 2.5 Review and outlook.- Notes chapter 2.- 3 The context of the research.- 3.1 Introduction and overview.- 3.2 Starting from the construction principle.- 3.3 Development research.- 3.4 Design and method.- 3.5 The research group.- 3.6 The researcher’s position.- 3.7 Conclusion.- Notes chapter 3.- 4 The course in theory and practice.- 4.1 Introduction and overview.- 4.2 Global outline of the fraction course.- 4.3 Producing fractions: the teaching experiment.- 4.4 In view of mathematization.- 4.5 Review and outlook.- Notes chapter 4.- 5 Individual portraits of the fraction researchers.- 5.1 Introduction and overview.- 5.2 Indicators for the (improvement in) quality of the individual learning processes.- 5.3 The student portraits.- 5.4 Review and outlook.- Notes chapter 5.- 6 Internal evaluation of the learning process.- 6.1 Introduction and overview.- 6.2 Yielding to and building up resistance to IN-distractors.- 6.3 Progression in schematizating through abbreviations.- 6.4 Models and diagrams.- 6.5 Acquiring representations fitting formally posed problems.- 6.6 Constructions and productions on a symbolic level.- 6.7 The framework of the level-theory and the course construction.- 6.8 Review and outlook.- Notes chapter 6.- 7 External or summative evaluation.- 7.1 Introduction and overview.- 7.2 Weighing the groups.- 7.3 Comparing and characterizing the programs.- 7.4 The tests.- 7.5 Results.- 7.6 Summary and conclusions.- 7.7 Realistic andmechanistic: a difference in effects?.- 7.8 A look ahead.- Notes chapter 7.- 8 Theoretical review.- 8.1 Introduction and overview.- 8.2 Teaching and learning fractions.- 8.3 Conclusion.- Notes chapter 8.- Epilogue: Sketch of a new course -fractions, an integrated perspective-.

    Több
    Mostanában megtekintett