
Female Entrepreneurship
Implications for Education, Training and Policy
Sorozatcím: Routledge Advances in Management and Business Studies; 10;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 160.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 16 195 Ft off)
- Kedvezményes ár 64 781 Ft (61 696 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
80 976 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2006. szeptember 14.
- ISBN 9780415363174
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem240 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 600 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 3 Illustrations, black & white; 3 Line drawings, black & white; 25 Tables, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Based on a collection of research papers from international scholars, this book provides a superbly comprehensive analysis of the challenges and opportunities facing female entrepreneurs worldwide.
TöbbHosszú leírás:
This informative book is a comprehensive, research-based text on for educators, trainers and policy makers. It provides an insightful analysis into the range of issues facing female entrepreneurs around the world, along with recommendations as to how support agencies, educators and trainers can best respond to the challenge of encouraging more women to get involved in the new business creation.
Based on a collection of research papers from international scholars based in the UK, mainland Europe, the USA and Australia, it provides a superbly comprehensive analysis of the challenges and opportunities faced by female entrepreneurs worldwide. With contributors from Sara Carter, Candida Brush, John Watson and Elisabet Ljunggren, the book helps advance the general understanding of female entrepreneurship and helps set a research agenda on how best to promote female owned/led businesses nationally and internationally.
"Female Entrepreneurship advances understanding and effect change in the field of female entreprenership...[It provides] a much-needed, insightful analysis into the complex range of issues facing female entreprenership throughout the world."--SirReadaLot.org, December 2006 Több
Tartalomjegyzék:
Foreword Julie Kenny - Chair of the Small Business Council (SBC) 1. Introduction Part 1 - Understanding Female Entrepreneurship 2. Female Entrepreneurship - Empirical Evidence and Theoretical Perspectives 3. Gender Differences in the Goals of Owner-Operated SMEs 4. Attitudes Towards Entrepreneurship Among Female and Male Undergraduates 5. Media Expressions of Entrepreneurs ? Presentation and Discourses of Male and Female Entrepreneurs in Norway 6. An Exploration of Networking Practices of Female Entrepreneurs Part 2 - Promoting Female Entrepreneurship 7. Women and New Business Creation ? Breaking Down the Risk Barriers 8. Enhancing Women's Financial Strategies for Entrepreneurial Success 9. Women in Engineering and Technological Self-Employment: Initiates Towards Overcoming the Obstacles 10. Identifying Best Practice in the Promotion of Female Entrepreneurship 11. Conclusions - Implications for Education, Training and Policy
Több