Exhibitions, Trade Fairs and Industrial Events
Sorozatcím: Routledge Advances in Event Research Series;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 160.00
-
76 440 Ft (72 800 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 288 Ft off)
- Kedvezményes ár 61 152 Ft (58 240 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
76 440 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2017. szeptember 25.
- ISBN 9781138219359
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem244 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 39 Illustrations, black & white; 39 Halftones, black & white; 10 Tables, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This book is the first to take an in-depth examination of the breadth and scope of exhibitions, trade fairs and other industrial events as a marketing tool or channel. Offering a wide range of international case studies, the book will appeal to students and researchers in cultural studies, history, tourism and sociology.
TöbbHosszú leírás:
This book is the first to take an in-depth examination of the breadth and scope of exhibitions, trade fairs and other industrial events as a marketing tool or channel. Industrial Events are planned events that are staged with the primary aim of marketing businesses, industries and products. This may lead to direct sales through these events, as well as the development of brand image or building brand awareness; penetration of new markets; trials of new products and knowledge diffusion. These business goals might be future-focused, with meetings of strategic players from across an industry or sector contributing to the shaping of future innovations and development. Industrial events act as a marketplace, but rather than seeing them as temporary or isolated activities, they can be understood as cyclical clusters.
This is a multidisciplinary book written by an international group of leading academics, offering a wide range of case studies that feature countries such as the United Kingdom, United States of America, Japan, South Korea, Saudi Arabia, Australia and New Zealand. It will appeal to students and researchers in the fields of cultural studies, history, tourism, sociology, economics and management
TöbbTartalomjegyzék:
Chapter 1. Understanding International Exhibitions, Trade Shows and Industrial Events: Concepts, Trends and Issues ; Chapter 2. Modernity on Show: World’s Fairs, International Exhibitions and Expos, 1851-2020; Chapter 3. The High Point Furniture Market: A Dilemma of Eventful Place Making; Chapter 4. The Evolving Nature of Commercial Art Fairs; Chapter 5. Couture on the Catwalk: Department Store Fashion Shows; Chapter 6. Cars of Futures Past: Motorclassica 2016- The Australian International Concours d’ Elegance & Classic Motor Show; Chapter 7. The Symbiotic Relationship between Unusual Venues and Street Food Commercial Events: The Case of Street Feast in London; Chapter 8. Narrowing the Gap between Paddock and Plate: The Real Food Festival, Australia; Chapter 9. The Noodle Grand Prix as Regional Food Industrial Heritage Festival: A Japanese Case Study ; Chapter 10. Saudi Food Events as Multi-Purpose Products; Chapter 11. Craft Beer Festivals: The Craft Brewers’ Experience of Getting Beer to Market in the US and UK; Chapter 12. Supporting the Industry or Just Consuming Leisure? The Case of Industrial Festivals and Events in Jeonju, South Korea; Chapter 13. Exploring family farms and sustainability entrepreneurship in Australian farmers’ markets; Chapter 14. Beyond Branding: The Role of Booktowns in Building a Relational Marketplace; Chapter 15. Selling Sustainability and the Green Economy: A Case Study of Ecofest, New Zealand; Chapter 16. Exhibitions, Trade Shows and Industrial Events in a Digital Age: Setting a Research Agenda;
Több
Turnstones 2: English for Scotland
5 250 Ft
4 725 Ft