Exhibit Marketing and Trade Show Intelligence
Successful Boothmanship and Booth Design
Sorozatcím: Management for Professionals;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 53.49
-
22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 184 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2013
- Kiadó Springer Berlin Heidelberg
- Megjelenés dátuma 2015. július 14.
- Kötetek száma 1 pieces, Previously published in hardcover
- ISBN 9783642434655
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9783642367922
- Terjedelem150 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 2993 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XLI, 150 p. Illustrations, black & white 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
"
""Exhibition organizers and venue managers must have a thorough knowledge of their customers and they must be very close to the industries they serve. We must react rapidly to their changing needs and even be ahead of the curve in providing the tools and services which they’ll need to successfully meet their business objectives. This book, Exhibit Marketing and Trade Show Intelligence, will assist all those in the exhibition industry to stay on top of trends and changes as we work to improve our customer’s ROI and at the same time strengthen our own bottom line.""
Paul Woodward
Managing Director
UFI, the Global Association of the Exhibition Industry
""The Exhibit and Event industry has been rapidly expanding over the past several years and offers many global opportunities for a fascinating and rewarding career. Exhibit Marketing & Trade Show Intelligence provides those interested in a career in Exhibit and Event Management a solid foundation on how to become a valuable asset to any organization.""
Jim Wurm, Executive Director
Exhibit & Event Marketers Association (E2MA)
""Dr. Klaus Solberg Søilen's book is a vital handbook for all marketers who work with exhibitions as a marketing tool. The book provides clear and extremely useful recommendations for actions before, under and after the exhibition has taken place"".
Svend Hollensen, author of ""Global Marketing""(Pearson) and Associate Professor of International Marketing at the University of Southern Denmark.
" Több
Tartalomjegyzék:
Integrated marketing communications.- Booth staff behavior.- Booth design and marketing materials.- Pre-show planning.- Post-show follow-up.- Trade show intelligence.
Több
The Student's Companion to Social Policy
12 416 Ft
11 175 Ft