• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Events Management: Principles and Practice

    Events Management by Raj, Razaq; Walters, Paul; Rashid, Tahir;

    Principles and Practice

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 61.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        29 142 Ft (27 755 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 828 Ft off)
      • Kedvezményes ár 23 314 Ft (22 204 Ft + 5% áfa)

    29 142 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma Third Edition
    • Kiadó SAGE Publications Ltd
    • Megjelenés dátuma 2017. október 10.

    • ISBN 9781473948280
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem448 oldal
    • Méret 232x186 mm
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    An introductory overview of the fundamentals in managing events, preparing students for a future career in events management and hospitality.

    Több

    Hosszú leírás:

    Events Management provides an introductory overview of the fundamentals in managing events from conception to delivery, highlighting both the theoretical and operational aspects, to prepare students for a career in events management and hospitality.

    Now in its Third Edition, the authors have included new chapters on Crowd Control and Crowd Dynamic; Expos, Conferences and Conventions; Brand Co-creation and Social Media, and have added new content on contemporary trends like the environmental and social impact of large scale events such as the Olympics.   

     

    International case studies covering all manner of events are used throughout and include:

     

    ·         The impact of the London 2012 and Rio 2016 Olympic Games

    ·         Van Gogh Augmented Reality in Nuenen

    ·         Sands EXPO and Convention Center, Las Vegas

    ·         Glastonbury Music Festival

    ·         Lame Horse Night Club, Russia

    ·         The Leeds Caribbean Festival


    Suitable for Events Management students at Undergraduate and Postgraduate level.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    PART ONE: EVENTS CONCEPTS AND MANAGEMENT
    Chapter 1: Introduction to Events Management
    Chapter 2: Events Destinations and Management
    Chapter 3: Event Entrepreneurship
    Chapter 4: Human Resource Management
    PART TWO: EVENTS FINANCE AND LAW
    Chapter 5: Financial Management in the Events Industry
    Chapter 6: Costing, Pricing and Capital in Events Industry
    Chapter 7: Project Management and Financing
    Chapter 8: Legal, Security, Safety and Risk Management
    PART THREE: EVENTS MARKETING AND MEDIA
    Chapter 9: Event Sponsorship
    Chapter 10: Marketing Process, Communications and Public Relations
    Chapter 11: Brand Co-creation and Social Media
    Chapter 12: New Multimedia Technology for Events Organizers
    PART FOUR: EVENTS PREPARATION AND OPERATION
    Chapter 13: Events Assessing, Planning and Monitoring
    Chapter 14: Event Logistics
    Chapter 15: Event Production, Design and Lighting
    Chapter 16: Crowd Control and Crowd Dynamic
    PART FIVE: EVENTS TRENDS AND ISSUES
    Chapter 17: Expos, Conferences and Conventions
    Chapter 18: Sustainable Festivals and Events
    Chapter 19: Long-Term Legacy and Impacts
    Chapter 20: The Future of the Events Industry

    Több