-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 59.99
-
28 660 Ft (27 295 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 732 Ft off)
- Kedvezményes ár 22 928 Ft (21 836 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
28 660 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Continuum
- Megjelenés dátuma 2008. november 1.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9781847063342
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem272 oldal
- Méret 232x156x18 mm
- Súly 420 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Evaluation is the linguistic expression of speaker/writer opinion, and has only recently become the focus of linguistic analysis. This book presents the first corpus-based account of evaluation; one hundred newspaper articles collated to form a 70,000 word comparable corpus, drawn from both tabloid and broadsheet media. The book provides detailed explanations and justifications of the underlying framework of evaluation, as well as demonstrating how this is part of the larger framework of media discourse. Unlike many other linguistic analyses of media language, it makes frequent reference to the production circumstances of newspaper discourse, in particular the so-called 'news values' that shape the creation of the news.
Cutting-edge and insightful, Evaluation in Media Discourse will be of interest to academics and researchers in corpus linguistics and media discourse.
Tartalomjegyzék:
Introduction
I. Evaluation and newspaper discourse
1. Analysing evaluation in the news
2. The news story in its context
3. Delimiting evaluation
4. A new theory of evaluation
II. Evaluation in the press: a corpus-based analysis
5. Evaluation in the press: a corpus-based pragmatic analysis
III. Empirical and theoretical issues
6. Evaluation: broadsheets vs. tabloids
7. Implications for a new theory of evaluation
References
Appendices