Ethical Issues in Journalism and the Media
Sorozatcím: Professional Ethics;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 44.99
-
21 493 Ft (20 470 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 299 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 195 Ft (16 376 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
21 493 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 1992. december 10.
- ISBN 9780415069274
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem196 oldal
- Méret 216x138 mm
- Súly 158 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Against a background of increasing topical interest, this book examines the ethical concepts which lie at the heart of journalism. These include freedom, democracy, truth, objectivity and privacy.
TöbbHosszú leírás:
This book examines the ethical concepts which lie at the heart of journalism, including freedom, democracy, truth, objectivity, honesty and privacy. The common concern of the authors is to promote ethical conduct in the practice of journalism, as well as the quality of the information that readers and audience receive from the media.
`...this book provides a stimulating, accessible and reliable guide.' - Chris Arthur, Contemporary Review
Tartalomjegyzék:
Chapter 1 Ethics and politics of the media, Andrew Belsey, Ruth Chadwick; Chapter 2 Journalism in the market place, John O’Neill; Chapter 3 Owners, editors and journalists, Bruce Hanlin; Chapter 4 Freedom of speech, the media and the law, David Burnet; Chapter 5 Codes of conduct for journalists, Nigel G.E. Harris; Chapter 6 Privacy, publicity and politics, Andrew Belsey; Chapter 7 Honesty in investigative journalism, Jennifer Jackson; Chapter 8 Objectivity, bias and truth, Andrew Edgar; Chapter 9 Women and the press, Teresa Stratford; Chapter 10 The oxygen of publicity, Paul Gilbert; Chapter 11 Something more important than truth, Kevin Williams;
Több
Cybercrime and Society
50 641 Ft
46 590 Ft
The Art of Command: Military Leadership from George Washington to Colin Powell
19 826 Ft
17 843 Ft