• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Entrepreneurship in the Creative Industries: Contemporary Perspectives from the Arabian Gulf and Asia

    Entrepreneurship in the Creative Industries by Yasin, Naveed;

    Contemporary Perspectives from the Arabian Gulf and Asia

    Sorozatcím: Routledge Advances in Management and Business Studies;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 855 Ft off)
      • Kedvezményes ár 55 419 Ft (52 780 Ft + 5% áfa)

    69 273 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2025. március 3.

    • ISBN 9781032717753
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem238 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 600 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 14 Illustrations, black & white; 14 Line drawings, black & white; 16 Tables, black & white
    • 642

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    In a rapidly dynamic global economy, creative industries are at the forefront of innovation, shaping the cultural and economic landscapes of nations. Entrepreneurship in the Creative Industries offers a fresh, insightful exploration into the unique entrepreneurial dynamics within the Arabian Gulf and Asia.

    Több

    Hosszú leírás:

    In a rapidly dynamic global economy, creative industries are at the forefront of innovation, shaping the cultural and economic landscapes of nations. Entrepreneurship in the Creative Industries offers a fresh, insightful exploration into the unique entrepreneurial dynamics within the Arabian Gulf and Asia.


    This compelling book brings together contemporary perspectives from two diverse and rapidly growing regions, uncovering the challenges, opportunities, and strategies employed by creative entrepreneurs. Through a series of case studies, critical analyses, and expert contributions, this book provides unique insights into the key creative sectors such as media, entertainment, design, and the arts, highlighting the intersection of tradition and modernity, cultural identity, and globalization.


    Whether you are an academic, a creative professional, or an entrepreneur, this book provides practical insights and valuable lessons for navigating and thriving in today’s creative economy in the Arabian Gulf and Asia. Discover how creativity meets commerce in this essential guide to entrepreneurial success across some of the most vibrant and fast-growing creative hubs in the world.



    "This profound and very interesting book introducing the concept of ‘Relational Working Dignity’ offers relevant and new perspectives on how dignity can be conceptualized within the workplace, and how it may inform practice and create possibilities for more dignified workplaces." Prof. dr. Matthijs Bal, Professor of Responsible Management, University of Lincoln, UK.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Star Power and Economic Shifts: Celebrity Entrepreneurship in the GCC   2. Challenges for Islamic Museums Adopting Entrepreneurial Marketing to Attract Spiritual Tourists   3. Creative Entrepreneurship in Digital Platforms: Comparative Conditions of Iran and Turkey   4. The Entrepreneurial Resilience of Sufi Artists in Pakistan During the COVID-19 Pandemic   5. Symbolic Splendour: Innovation vs Originality in Contemporary Mosques Architecture in the Arabian Gulf Region   6. Advertising: The Ultimate Tool for Successful Entrepreneurship in the UAE and Saudi Arabia   7. Digital Matchmaking in the UAE: The Rise of AI-Driven Platforms   8. Developing Entrepreneurial Orientation: Comprehensive Skill Development Guide for Software Industry in South Asia   9. Promoting Entrepreneurship through Creative Industries: A Bibliometric Analysis and Future Research Agenda   10. Training Needs for Entrepreneurship Education in the Creative Industries in the UAE   11. Crafting Success through Frugal Innovation: Entrepreneurial Growth of Malayalam Cinema in South India’s Creative Sector

    Több