Entrepreneurial Vision
A Guide for Charting and Implementing the Visioning Process
Sorozatcím: Classroom Companion: Business;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 128.39
-
53 249 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 10 650 Ft off)
- Kedvezményes ár 42 600 Ft (40 571 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
53 249 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2022
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2022. június 29.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783030778026
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem411 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 811 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XVIII, 411 p. 210 illus., 192 illus. in color. Illustrations, black & white 274
Kategóriák
Hosszú leírás:
While many texts on entrepreneurship and biographies of great entrepreneurs and leaders talk about vision and its importance, few delve into what vision is, how it comes to be, and, how it can be more successfully developed. This book, built on evidence-based research, delves into the entire entrepreneurial visioning process. Starting with understanding the elements which characterize strong and sustainable vision, the authors detail proposed steps, supported by examples and worksheets, that students and entrepreneurs can take to build and implement their vision and, in turn, help put them on the path to build great businesses.
Több
Tartalomjegyzék:
Chapter 1: The Entrepreneurial Vision Imperative.- Chapter 2. Understanding Entrepreneurial Vision.- Chapter 3. The motivational roots of entrepreneurial vision.- Chapter 4. Measuring Entrepreneurial Motivation.- Chapter 5. Vision Frameworks based on Motivation.- Chapter 6. Creating Context through Networks: The Role of Early Advisors.- Chapter 7. Creating Context through Networks: Building the Entrepreneurial Team.- Chapter 8. Creating Vision Context through Market Insights: Deep Diving an Industry.- Chapter 9. Creating Market Vision Context: Proactive Market Orientation.- Chapter 10. Creating Market Vision Context: Using Market Learning Tools.- Chapter 11. Market Vision Creation.- Chapter 12. Technology Vision Creation.- Chapter 13. Crafting the Vision Statement.- Chapter 14. Determining the Market Niche Beachhead for Testing your Vision.- Chapter 15. Concept Testing.- Chapter 16. Refining the Vision’s Value-add and Value Proposition- Chapter 17. Willingness-to-Adopt (‘WTA’) Testing.- Chapter 18. Developing your Financial Vision.- Chapter 19. Communicating Your Vision.- Chapter 20. Conclusion: Bringing Your Vision to Life.
Több
The Dead of Night (the 39 Clues: Cahills vs. Vespers, Book 3): Volume 3
4 569 Ft
4 203 Ft