• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Entrepreneurial Innovation: Strategy and Competition Aspects

    Entrepreneurial Innovation by Ratten, Vanessa;

    Strategy and Competition Aspects

    Sorozatcím: Studies on Entrepreneurship, Structural Change and Industrial Dynamics;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 64.19
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        26 622 Ft (25 355 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 324 Ft off)
      • Kedvezményes ár 21 298 Ft (20 284 Ft + 5% áfa)

    26 622 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2022
    • Kiadó Springer Nature Singapore
    • Megjelenés dátuma 2022. november 28.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9789811647970
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Lásd még 9789811647949
    • Terjedelem186 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 314 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XIV, 186 p. 1 illus. Illustrations, black & white
    • 407

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book explores and asserts that there are many different types of innovation but in order to bring about fundamental change to society the innovation must be entrepreneurial. The aim of this edited book is to focus on different elements of entrepreneurial innovation in order to understand emerging issues and trends. This book shows how this enables an increase in research attention placed on how entrepreneurial innovation must have a strategic intent in order to facilitate societal change.


    The role of competition in enabling organizations to utilise innovation that is cutting edge is discussed with the goal of bringing together the disparate literature on entrepreneurship and innovation in terms of international competitiveness. This book presents at length examinations on how entrepreneurship can facilitate healthier strategy and competition in organisations and beyond.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Entrepreneurial innovation through strategy and competition.- 2. Porter’s Business Strategies and Business Performance in SMEs.- 3. Digital innovation in sport - Barriers and opportunities for branded fitness apps for fans.- 4. Market Bank as Alternative to MSMEs Fund Provider: Lesson of Entrepreneurship from Indonesia.- 5. Sustainable entrepreneurship and marketing strategy: Exploring the consumer “attitude–behavioural intention” gap in the sport sponsorship context.- 6. Using Mathematical framework to nudge the Customers.- 7. The Sense of Place Value and The Actors Involved: Indigenous Entrepreneurship in Indonesia.- 8. Sport Entrepreneurship in Indonesia.- 9. Indian Artisans – Opportunities in disguise.- 10. Personality, Acculturation and Performance of Artisan Entrepreneurs in Ghana.- 11. Empowering the Batak Toba Home Industry in North Sumatera: A descriptive study of Artisan Entrepreneurship.- 12. Muslimpreneur: Entrepreneur potential characteristics in Indonesia as the country with the largest Muslim population in the world.- 13. Micro Small Medium Enterprises (MSMEs) and Indonesian National Economies during and post COVID-19.- 14. Technology Entrepreneurship: Fintech Lending in Indonesia.- 15. Entrepreneurship Landscape of Translating Business in Indonesia: An Observation and Online Survey During Covid 19 Pandemic.

    Több