• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Entertainment Tourism

    Entertainment Tourism by Luo, Jian Ming; Lam, Chi Fung;

    Sorozatcím: Routledge Focus in Tourism; 1;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 55.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        26 749 Ft (25 475 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 350 Ft off)
      • Kedvezményes ár 21 399 Ft (20 380 Ft + 5% áfa)

    26 749 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2017. november 7.

    • ISBN 9781138061071
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem76 oldal
    • Méret 216x138 mm
    • Súly 204 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 3 Halftones, black & white; 4 Line drawings, black & white; 7 Tables, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Over the last two decades, the entertainment and tourism services industry have undergone major transformations. The entertainment industry is a vast entity featuring numerous categories of entertainment and those beyond venue-based entertainment, from the internet to video games. Through the lens of Macau, this book provides an overview of entertainment tourism, exploring fundamental concepts, historical background, current development and management practice, and future trends.

    Több

    Hosszú leírás:


    Entertainment tourism has recently become more popular. Entertainment attractions encourage tourists to travel around the world to have fun and are an important part of many gaming destinations. This book explores the tourist experience in entertainment destinations. It introduces and outlines the concept of entertainment and tourism in the global environment, focusing on entertainment tourism development in Las Vegas, USA and Macau, China. Macau has become one of the most famous gaming destinations in the world, now surpassing Las Vegas in terms of gaming revenue. This book explores the market for entertainment tourism market and major trends, such as Virtual Reality, as well as the experience of tourists using entertainment products.


    This book is a valuable resource not only for social science researchers, but also for those in related fields, such as entertainment service providers and tourism officers, among many others.


    Több

    Tartalomjegyzék:

    CHAPTER I An Introduction to Entertainment Tourism


    1.1 Defining Entertainment Tourism


    1.2 A Profile of Entertaiment Tourism Industry


    1.3 Summary


    CHAPTER II History of Entertainment Tourism


    2.1 Las Vegas: Western Entertainment Destination


    2.1.1 Brief History of Las Vegas


    2.1.2 Las Vegas: The Entertainment Capital of the World


    2.2 Macau: Asian Entertainment Destination


    2.2.1 The History of Macau


    2.2.2 The Entertainment Tourism in Macau


    2.3 Summary


    CHAPTER III Entertainment Tourism Development


    3.1 The Importance of Entertainment on Tourism Development


    3.2 Entertainment Tourism Development in Macau


    3.2.1 Macau Entertainment Tourism Outlook


    3.2.2 The Challenges of Entertainment Tourism


    3.3 Summary


    CHAPTER IV Entertainment Tourism Management


    4.1 Evolution of the Market


    4.2 The Consumer Behaviours


    4.3 Destinations Management


    4.3.1 Resource Management


    4.3.2 Industrial Management


    4.3.3 Understanding and Regulating Tourists


    4.4 Summary


    CHAPTER V Trends of Entertainment Tourism


    5.1 Virtual Reality Application in Entertainment Tourism


    5.2 Rise of Virtual Reality in Entertainment Tourism in Macau


    5.2.1 Combination of Virtual Reality and Entertainment Tourism


    5.2.2 The Business Mode of Virtual Reality in Entertainment Tourism


    5.3 The Issues of Entertainment Tourism in Macau


    5.3.1 Bright Future of Tourism Development in Macau


    5.3.2 Diversified Development of Entertainment Tourism Business


    5.3.3 Stratification of Entertainment Tourism Products


    5.3.4 Adaptation of New Technologies to Entertainment Tourism


    5.4 Summary


    CHAPTER VI Entertainment Product Evaluation: A Case of Tourist Experience in Macau

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Entertainment Tourism

    The Mountain Crown

    Lowachee, Karin

    14 035 Ft

    12 912 Ft

    20% %kedvezmény
    Entertainment Tourism

    Entertainment Tourism

    Luo, Jian Ming; Lam, Chi Fung;

    26 749 Ft

    21 399 Ft

    20% %kedvezmény
    Entertainment Tourism

    Geography and Genealogy: Locating Personal Pasts

    Guelke, Jeanne Kay; , Timothy, Dallen J.; (ed.)

    76 440 Ft

    61 152 Ft

    Entertainment Tourism

    Baby blues: Rozmowy o emocjach

    Limitless Mind Publishing

    7 031 Ft

    6 468 Ft

    Entertainment Tourism

    Literatur und Arbeitswelten: Ästhetische und diskursive Strategien zur Darstellung von Arbeit in der deutschsprachigen Literatur seit 2000

    Schlicht, Corinna; Kramp, Marie; Eggert, Janneke;, Schlicht, Corinna; Kramp, Marie; Eggert, Janneke; (ed.)

    34 424 Ft

    next