• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • EinFach Geschichte ...unterrichten: Problemorientierte Einstiege II Imperien der Weltgeschichte

    EinFach Geschichte ...unterrichten by Gass-Bolm, Torsten; Hellberg, Florian; Mussler, Nora;

    Problemorientierte Einstiege II Imperien der Weltgeschichte

    Sorozatcím: EinFach Geschichte ...unterrichten;

      • Kiadói listaár EUR 27.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        11 198 Ft (10 665 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Westermann Bildungsmedien
    • Megjelenés dátuma 2024. április 29.

    • ISBN 9783141700916
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem103 oldal
    • Méret 6x211x298 mm
    • Súly 289 g
    • Nyelv német
    • Illusztrációk einige z. T. farb. Abb.
    • 558

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Sehr häufig begegnen uns historische Fragestellungen im Geschichtsunterricht in Form von problemorientierten Leitfragen, die zu Beginn einer Unterrichtsstunde oder einer Unterrichtseinheit gemeinsam mit den Lernenden im Stundeneinstieg entwickelt werden. Dem vorangegangen ist nicht selten eine zeitintensive Planung problemorientierter Geschichtsstunden (vgl. Arnold/Hoffmann 2021) und die ausschweifende Suche nach Materialien für tragende problemorientierte Leitfragen. Doch was kennzeichnet eine solche Fragestellung, die als didaktisches Prinzip dazu geeignet scheint, gleichzeitig die Lernenden für das gewählte Thema zu motivieren, historisches Denken in Gang zu setzen, die Stunde oder Unterrichtseinheit zu strukturieren und so mit einem "roten Faden" zu versehen?

    Több