Effective Strategy Implementation
Innovative and Structured Methods for Small and Medium-Sized Organizations
Sorozatcím: Contributions to Management Science;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 181.89
-
75 438 Ft (71 846 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 088 Ft off)
- Kedvezményes ár 60 351 Ft (57 477 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
75 438 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2025. szeptember 27.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031943355
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem140 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XV, 140 p. 27 illus. Illustrations, black & white 690
Kategóriák
Hosszú leírás:
"
This book aims to provide practical alternatives to help small and medium-sized enterprises (SMEs) develop and deploy effective strategies. The chapters focus on offering techniques for strategy development tailored to the specific needs and constrained resources in SMEs, ensuring their viability in competitive and uncertain environments. This book also offers insights into managerial capabilities and approaches to enable SMEs to quickly adapt to unexpected marketplace changes, such as economic crises or technological breakthroughs. Based on scientific research and empirical studies, the book validates proposed strategies with case studies, serving as a guide for training managers and business leaders to make informed strategic decisions and continuously improve their organizations.
" TöbbTartalomjegyzék:
Chapter 1: How to Design and Sustain Industrial Symbiosis Network within SMEs?.- Chapter 2: VSM as a Framework for Implementing Improvement Strategies in Wholesale-Focused Companies in the Post-COVID-19 Era.- Chapter 3: An Evaluation of the Implementation of Lean Management within Travel and Tour Operator Sectors.- Chapter 4: Exploring Organizational Culture and Leadership Synergy for Effective Strategy Execution in SMEs.- Chapter 5: Business Environment, Management Practices, and Technology Adoption: The New Institutional Approach.- Chapter 6: Brand Communication on Digital Channels: Case Study of Long-Lasting Brands in the Euro-Region (North of Portugal and Galicia).- Chapter 7: Management Capacity and Its Effect on Specialized Services SMEs During the COVID-19 Crisis.- Chapter 8: Marketing Strategies as Tools to Improve Efficiency in the Real Estate Sector: A Bibliometric Analysis.
Több
Global Health – Diseases, Programs, Systems, and Policies: Diseases, Programs, Systems, and Policies
72 140 Ft
64 926 Ft