• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Education as and for Justice in the Global South –  Case Studies from Nepal, Per and Uganda: Case Studies from Nepal, Perú and Uganda

    Education as and for Justice in the Global South – Case Studies from Nepal, Per and Uganda by O. Milligan, Lizzi; Balarin, Mara; Wilder, Rachel;

    Case Studies from Nepal, Perú and Uganda

    Sorozatcím: Bristol Studies in Comparative and International Education;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 19.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        9 550 Ft (9 095 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 955 Ft off)
      • Kedvezményes ár 8 595 Ft (8 186 Ft + 5% áfa)

    9 550 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma First Edition
    • Kiadó Bristol University Press
    • Megjelenés dátuma 2025. december 16.

    • ISBN 9781529245158
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem240 oldal
    • Méret 250x150x15 mm
    • Súly 666 g
    • Nyelv angol
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Available open access digitally under CC-BY-NC-ND licence. Examining case studies in Nepal, Peru and Uganda, this book critiques the assumption of linear progress from education to social change and argues for a justice-driven education framework.

    Több