Economics, Governance, and Politics in the Wine Market
European Union Developments
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 106.99
-
44 374 Ft (42 261 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 875 Ft off)
- Kedvezményes ár 35 499 Ft (33 809 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
44 374 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2014
- Kiadó Palgrave Macmillan US
- Megjelenés dátuma 2014. augusztus 20.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9781137398499
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem253 oldal
- Méret 216x140 mm
- Súly 4434 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XV, 253 p. 9 illus. Illustrations, black & white 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
The global wine industry is a continually modifying market impacted by financing, culture, and politics. Economics, Governance, and Politics in the Wine Market analyzes recent developments in European Agriculture policies on wine legislation and market trend orientation between political power and market structure.
TöbbTartalomjegyzék:
1. The Political Scenarios and the Choices System 1.1 The Decision-Making Process: An Analysis of EU Agriculture Bodies 1.2 From the Common Agricultural Policy to the Single Common Market Organization 1.3 The Developments of European Wine Policies 1.4 An Analysis of How Wine CMO Resources Are Allocated between the Member States 2. Toward Market Equilibrium? 2.1 Economics and Market Instruments in a Few Examples 2.2 Production, Prices, and Supply Management 2.3 Wine Consumption and the Policy Paradox 2.4 The Stumbling Blocks Facing the International Wine Trade 3. Policy Bargaining: Lobby and Pressure Groups 3.1 Public and Private Interest to Lead the Choice: The Public Choice Approach 3.2 The Influence of Pressure Groups on Wine Sector Policies and Intervention Areas 3.3 Lobbying in the Wine Sector
Több
Koto Bolofo: Dreams
22 932 Ft
19 492 Ft
1968-1973
16 175 Ft
15 366 Ft