Ecological Marketing in EU Cities
Sorozatcím: Routledge Studies in Urbanism and the City;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 855 Ft off)
- Kedvezményes ár 55 419 Ft (52 780 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
69 273 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2026. március 27.
- ISBN 9781041003007
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem212 oldal
- Méret 234x156 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk 20 Illustrations, black & white; 3 Halftones, black & white; 17 Line drawings, black & white; 6 Tables, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This book provides a comprehensive knowledge of eco-marketing in large cities of the European Union.
Több
Hosszú leírás:
This book provides a comprehensive knowledge of eco-marketing in large cities of the European Union.
It explains how environmental marketing becomes a strategic tool for building sustainable development in cities. The book explores theoretical foundations such as green marketing and sustainable branding, emphasizing the connection between people, planet, and profit. It also analyses diverse city-specific marketing strategies that balance economic growth with environmental protection. In addition to this, the book includes case studies evaluating the effectiveness of these strategies and provides practical recommendations for improving urban ecological indicators like air and water quality, waste management, and green space availability. The focus is on a multi-level governance to foster sustainable urban development.
Ecological Marketing in EU Cities will appeal to urban planners, marketing professionals, local government officials, sustainability consultants, academic researchers, and students interested in environmental marketing, sustainable urban development, and city branding strategies.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction 1. Introduction to Eco-Marketing 2. Marketing Strategies in European Union Cities 3. Analysis of Marketing Activities from an Ecological Perspective 4. Improving Ecological Indicators in Large Cities 5. Conclusion
Több
Die Syncategoremata des Wilhelm von Sherwood: Kommentierung und historische Einordnung
94 563 Ft
86 998 Ft