E-Business. Generative Artificial Intelligence and Management Transformation
24th Wuhan International Conference on E-business, WHICEB 2025, Guangzhou, China, June 6–8, 2025, Proceedings, Part III
Sorozatcím: Lecture Notes in Business Information Processing; 551;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 160.49
-
66 563 Ft (63 393 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 313 Ft off)
- Kedvezményes ár 53 250 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
66 563 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2025. június 8.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031941894
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem382 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XXII, 382 p. 88 illus., 59 illus. in color. Illustrations, black & white 668
Kategóriák
Hosszú leírás:
The three-volume set LNBIP 549 - 551 constitutes the refereed proceedings of the 24th Wuhan International Conference on E-Business, WHICEB 2025, which was held in Guangzhou, China, during June 6-8, 2025.
The total of 92 papers included in the proceedings was carefully reviewed and selected from 324 submissions. The papers have been organized in topical sections as follows:
Part I: Artificial Intelligence and New Ways of Working; Conversational Artificial Intelligence and Information Behavior; Data Analytics and Digital Governance; Data Intelligence and Social Computing on Digital Platforms; Digital Enablement and Digital Governance; Digital Innovation and Social Impact;
Part II: Digital Technologies for Sustainable Development; Disruptive Technologies and Digital Transformation; E-business Strategy and Online Marketing; Emerging e-Commerce Initiatives Enables by Advanced Technologies; Engaging Technologies;
Part III: Generative AI-enhanced Risk Analytics and Modelling; Healthcare Service and IT Management; Human-AI Integration in Organizations; Next-Gen Technologies and Social Commerce; Privacy and Security in Artificial Intelligence Generated Content; Transformative Digital Innovations: Education, Sports, and Entertainment; and General IS and Digital Business Topics.
Több