• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Don't Panic - Chancen in Komplexität entdecken: Welche Denkparameter Unternehmen brauchen, um zukunftsfähig zu sein

    Don't Panic - Chancen in Komplexität entdecken by Schmetkamp, Marc;

    Welche Denkparameter Unternehmen brauchen, um zukunftsfähig zu sein

    Sorozatcím: Haufe Fachbuch;

      • Kiadói listaár EUR 39.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        16 585 Ft (15 796 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1. Auflage 2025
    • Kiadó Haufe-Lexware
    • Megjelenés dátuma 2025. október 16.

    • ISBN 9783648186718
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem300 oldal
    • Nyelv német
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    In einer Zeit, in der Arbeitswelten immer vielschichtiger werden, stehen Unternehmen vor der Herausforderung, mit Unsicherheiten, Veränderungen und der damit einhergehenden Komplexität umzugehen. Marc Schmetkamp beschreibt, wie Denkmuster zur Komplexität aufgebrochen und ein Verständnis für Fehleinschätzungen geschaffen werden. Dabei zeigt er auf, welche Fähigkeiten und Kompetenzen bei Führungskräften und in Teams bereits vorhanden sind und wie diese genutzt werden können, um New Work und agiles Arbeiten mit Leben zu füllen.

    Inhalte:

    • Grundverständnis Komplexität
    • Grundannahmen im Umgang mit Komplexität
    • Über die Angst vor dem Komplexen und den Wunsch nach Einfachheit
    • Komplexitätskiller Unternehmen
    • Komplexitätskiller Management
    • Inspirationen zum Umdenken
    • Der Mensch als Schlüssel zum Erfolg

    Több