Does it Matter What Presidents Say?
The Influence of Presidential Rhetoric on the Public Agenda
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 79.00
-
32 765 Ft (31 205 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 638 Ft off)
- Kedvezményes ár 31 127 Ft (29 645 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
32 765 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó LAP Lambert Academic Publishing
- Megjelenés dátuma 2010. január 1.
- Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur
- ISBN 9783838341651
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem204 oldal
- Méret 220x150 mm
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Although scholars have long recognized the president's pre-eminent status as an agenda-setter, there is surprisingly little evidence to suggest that presidents can and do influence the public agenda. While a modest literature reveals presidential speeches as important determinants of the public agenda, the assumption that rhetoric matters-commonly made by students of the presidency- has largely been unaccompanied by the support of empirical evidence. Based on an extensive content analysis of State of the Union Addresses from 1946 to 2003, this work considers in three separate studies the influence of presidential rhetoric as a tool for setting the public agenda. The first considers the influence of presidential rhetoric on aggregate-level evaluations of the salience of 1,113 issues discussed by 11 presidents from 1946 to 2003. The second study estimates the influence of several moderators of the relationship between presidential rhetoric and the public agenda. The third study, an experimental analysis, examines the influence of presidential rhetoric used by President George W. Bush in his discussion of the issue of the economy.
Több