Digital Transformation in the Cultural Heritage Sector
Challenges to Marketing in the New Digital Era
Sorozatcím: Contributions to Management Science;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 171.19
-
71 001 Ft (67 620 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 200 Ft off)
- Kedvezményes ár 56 801 Ft (54 096 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
71 001 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2021
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2022. március 29.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783030633783
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9783030633752
- Terjedelem219 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 367 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XIII, 219 p. 12 illus., 1 illus. in color. Illustrations, black & white 249
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book devises an alternative conceptual framework to understand digital transformation in the cultural heritage sector. It achieves this by placing a high importance on the role of technology in the strategic process of modeling and developing cultural services in the digital era. The focus is on how marketing activities and customer processes are being transformed by digital technologies to create better value, which can also be communicated to customers through an engaged and personalized approach.
Much of the digital debate in cultural heritage is still in infancy. Some existing studies are anecdotal and often developed within the domain of established research streams, including studies with some technological aspects addressed partially and from an episodic or periodic perspective. Moreover, the critical changes that have emerged in the cultural management landscape are yet to be highlighted. This book fills that gap and provides a perspective on the cultural heritage sector, which uses the new social and technology landscape to describe the digital transformation in cultural heritage sectors. The authors highlight an inclusive perspective that addresses marketing strategy in the digital era as a proactive, technology-enabled process by which firms collaborate with customers to jointly create, communicate, deliver, and sustain experience and value co-creation.Tartalomjegyzék:
1. Introduction.- Part I: Digital Transformation and Business Models.- 2. Future Internet and Digital Ecosystems.- 3. Digital Business Models.- 4. Value Propositions in Digital Transformation.- Part II: Customers’ Insights, Engagement and Analytics.- 5. Customer Insights and Consumer Profiling.- 6. Digital Engagement and Customer Experience.- 7. Business Intelligence and Social Media Analytics.- Part III: Context, Content and Communication.- 8. Proximity Marketing and Context-Information Awareness.- 9. Augmented Servicescape: Integrating Physical and Digital Reality.- 10. Digital Targeted Communication: An Integrated Approach.
Több
Evidence-Based Physical Diagnosis
24 466 Ft
21 285 Ft