• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Digital Transformation and Knowledge Management

    Digital Transformation and Knowledge Management by Marchegiani, Lucia;

    Sorozatcím: Routledge-Giappichelli Studies in Business and Management;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 855 Ft off)
      • Kedvezményes ár 55 419 Ft (52 780 Ft + 5% áfa)

    69 273 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2021. március 22.

    • ISBN 9780367628321
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem220 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 453 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 35 Illustrations, black & white; 1 Halftones, black & white; 34 Line drawings, black & white; 6 Tables, black & white
    • 147

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book offers an extensive overview of the most recent trends in knowledge management and the most advanced theoretical approaches, while, at the same time, providing a wide array of case studies and evidence-based knowledge management practices.

    Több

    Hosszú leírás:

    Knowledge capital is at the core of the socio-economic global system. Profit and not-for profit firms, institutions, and organizations, in general, face unique opportunities and threats related to knowledge management. Digital technologies and digital transformation offer a wide array of opportunities for value creation. At the same time, organizations need to foster newer, faster, and more dynamic ways of mobilizing and managing knowledge. Emerging trends, such as artificial intelligence, collective intelligence, agile methodologies, open innovation, and co-creation enable new business models and managerial paradigms that need to be understood and conceptualized.

    This book offers an extensive overview of the most recent trends in knowledge management and the most advanced theoretical approaches, while, at the same time, providing a wide array of case studies and evidence-based knowledge management practices. It takes into account the interrelation between ICT and knowledge management challenges, in terms of human/non-human interactions, which requires extraordinary organizational change and renewal. Further, the book presents an up-to-date examination of and guidance for the implementation of knowledge management in an era of unprecedented human/non-human interaction.

    The book conveys the results of more than a decade of research and applied experience in the field of knowledge management carried out by the author.

    It is intended not only for students and academics but also for managers and practitioners who are interested in deepening their understanding of knowledge and learning.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction 1. Origins and evolutions of KM 2. Why is knowledge the strategic asset? 3. Knowledge and (digital) learning organizations 4. Km and digital transformation in contexts Conclusions References

    Több