Digital Marketing Outreach
The Future of Marketing Practices
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 39.99
-
19 105 Ft (18 195 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 821 Ft off)
- Kedvezményes ár 15 284 Ft (14 556 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
19 105 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge India
- Megjelenés dátuma 2024. május 27.
- ISBN 9781032325033
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem244 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 450 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 8 Illustrations, black & white; 4 Halftones, black & white; 4 Line drawings, black & white; 37 Tables, black & white 565
Kategóriák
Rövid leírás:
This book studies the use of digital marketing across the economic, social, and political sectors of India. It looks at diverse areas of business and non-business activities involving the use of digital platforms to augment marketing initiatives and improve reach, sales, and social media engagement.
TöbbHosszú leírás:
This book studies the use of digital marketing across the economic, social, and political sectors of India. It looks at diverse areas of business and non-business activities involving the use of digital platforms to augment marketing initiatives and improve reach, sales, and social media engagement. The volume analyses various themes including viral marketing, influencer marketing, webrooming behaviour, online impulse buying, telemedicine, social media advertising, and app-based cab services. It examines the role of digital marketing in creating a positive and favourable brand image for organizations by advertising their social responsiveness on social media and studies the influence of political brand value on social media activities. The authors also provide insight into changing trends within consumer behaviour, reflect on future challenges within the field, and highlight areas of growth.
An important contribution to the study of new and emerging marketing practices, the book will be indispensable for students, researchers, and teachers of communication, marketing, brand management, social media marketing, advertising, e-business, digital humanities, and consumer behaviour.
TöbbTartalomjegyzék:
List of tables
List of figures
List of contributors
Acknowledgements
Introduction
PART 1
Understanding digital consumers
1 Revisiting antecedents of consumers’ perceptions towards viral marketing: A scale validation approach
BALPREET KAUR, RISHI RAJ SHARMA, AND RAMA BHARDWAJ
2 Influencer marketing: Its antecedents and behavioural outcomes
MONIKA BANSAL AND NUPUR BHATI
3 An empirical study of customer satisfaction and customer loyalty intentions for payment banks
KUNAL AND TEJINDER SHARMA
4 Webrooming behaviour: Concept and its linkages
MEGHA RAWAT
5 Online impulse buying and its antecedents
SARITA DEVI
6 Prospects and challenges of digital marketing
SHEETAL KAPOOR
PART 2
Social media for social causes
7 Effect of communicating corporate social responsibility through social media on brand image
SIMMI DHYANI AND MEENAKSHI SHARMA
8 Influence of political brand value on social media activities
SHVETA KALRA AND NEHA SINGHAL
9 Telemedicine: An innovation growing indispensable
SHANU JAIN
PART 3
Future prospects of digital marketing
10 Social media advertising: Concept, contemporary trends, and implications
EMMANUEL ELIOTH LULANDALA
11 Social commerce: An effective distribution strategy
RUTIKA SAINI
12 App-based cab services: Issues and challenges in the Indian context
GARIMA JAIN
Index
Több
Callie: A Great Gray Owl
7 017 Ft
6 456 Ft
For Honey
4 906 Ft
4 514 Ft