• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Digital Marketing Outreach: The Future of Marketing Practices

    Digital Marketing Outreach by Sharma, Kavita; Aggarwal, Swati;

    The Future of Marketing Practices

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 39.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        19 105 Ft (18 195 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 821 Ft off)
      • Kedvezményes ár 15 284 Ft (14 556 Ft + 5% áfa)

    19 105 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge India
    • Megjelenés dátuma 2024. május 27.

    • ISBN 9781032325033
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem244 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 450 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 8 Illustrations, black & white; 4 Halftones, black & white; 4 Line drawings, black & white; 37 Tables, black & white
    • 565

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book studies the use of digital marketing across the economic, social, and political sectors of India. It looks at diverse areas of business and non-business activities involving the use of digital platforms to augment marketing initiatives and improve reach, sales, and social media engagement.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book studies the use of digital marketing across the economic, social, and political sectors of India. It looks at diverse areas of business and non-business activities involving the use of digital platforms to augment marketing initiatives and improve reach, sales, and social media engagement. The volume analyses various themes including viral marketing, influencer marketing, webrooming behaviour, online impulse buying, telemedicine, social media advertising, and app-based cab services. It examines the role of digital marketing in creating a positive and favourable brand image for organizations by advertising their social responsiveness on social media and studies the influence of political brand value on social media activities. The authors also provide insight into changing trends within consumer behaviour, reflect on future challenges within the field, and highlight areas of growth.


    An important contribution to the study of new and emerging marketing practices, the book will be indispensable for students, researchers, and teachers of communication, marketing, brand management, social media marketing, advertising, e-business, digital humanities, and consumer behaviour.

    Több

    Tartalomjegyzék:


    List of tables


    List of figures


    List of contributors


    Acknowledgements


    Introduction


    PART 1


    Understanding digital consumers


    1 Revisiting antecedents of consumers’ perceptions towards viral marketing: A scale validation approach


    BALPREET KAUR, RISHI RAJ SHARMA, AND RAMA BHARDWAJ


    2 Influencer marketing: Its antecedents and behavioural outcomes


    MONIKA BANSAL AND NUPUR BHATI


    3 An empirical study of customer satisfaction and customer loyalty intentions for payment banks


    KUNAL AND TEJINDER SHARMA


    4 Webrooming behaviour: Concept and its linkages


    MEGHA RAWAT


    5 Online impulse buying and its antecedents


    SARITA DEVI


    6 Prospects and challenges of digital marketing


    SHEETAL KAPOOR


    PART 2


    Social media for social causes


    7 Effect of communicating corporate social responsibility through social media on brand image


    SIMMI DHYANI AND MEENAKSHI SHARMA


    8 Influence of political brand value on social media activities


    SHVETA KALRA AND NEHA SINGHAL


    9 Telemedicine: An innovation growing indispensable


    SHANU JAIN


    PART 3


    Future prospects of digital marketing


    10 Social media advertising: Concept, contemporary trends, and implications


    EMMANUEL ELIOTH LULANDALA


    11 Social commerce: An effective distribution strategy


    RUTIKA SAINI


    12 App-based cab services: Issues and challenges in the Indian context


    GARIMA JAIN


    Index

    Több