Digital Interactive TV and Metadata
Future Broadcast Multimedia
Sorozatcím: Signals and Communication Technology;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 160.49
-
66 563 Ft (63 393 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 313 Ft off)
- Kedvezményes ár 53 250 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
66 563 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma Softcover reprint of the original 1st ed. 2004
- Kiadó Springer New York
- Megjelenés dátuma 2011. december 12.
- Kötetek száma 1 pieces, Previously published in hardcover
- ISBN 9781441919267
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9780387208435
- Terjedelem258 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 427 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XV, 258 p. 79 illus., 9 illus. in color. Illustrations, black & white 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Recent years have brought many changes to the world of mass media. The In ternet and mobile communications technology have provided consumers with interactive digital services. Television is catching up with this trend through the digitalization process. Digital television is a hybrid platform combining elements from classical analog television and the Internet, providing modern multimedia services on a familiar platform. In short, digital TV is a gateway to the world of interactive digital media. Digital TV brings consumers into the television service arena and offers them new degrees of freedom. However, as the service and multimedia content types diversify and the services and their content increase, television is facing many of the same challenges of complexity and information overflow faced by other digital media. Metadata can handle the diverse services and content of digital TV effi. ciently and in a consumer-friendly way. Metadata means that the data are accompanied by other data which describe them. As data about data, meta data can provide an insight into syntactically and semantically complex data by distilling their essence to a set of simple descriptors. Metadata also helps to structure and manage information in diverse settings. The use of metadata in broadcast multimedia should not be restricted to being merely a tool for coping with the challenges of a complex networked multimedia environment. Instead, metadata ofTers new opportunities for the development of innovative services.
TöbbTartalomjegyzék:
1 New Paradigms in Broadcast Multimedia.- I Theory.- 2 World of Digital Interactive TV.- 3 Metadata Fundamentals and Concepts.- 4 Digital Broadcast Item Model (DBIM).- 5 Metadata System View.- II Application.- 6 Innovations in Digital TV.- 7 Conditional Access, Digital Rights Management and Security.- 8 Digital Production and Delivery.- 9 Intelligently Presenting and Interacting with Content.- 10 Consumer Profiling and Personalization.- 11 Ambient TV.- 12 Other Application and Service Scenarios.- 13 Road Ahead in Broadcast Multimedia.- 14 Abbreviations and Acronyms.- References.
Több