• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Digital Ethnography: Principles and Practice

    Digital Ethnography by Pink, Sarah; Horst, Heather; Postill, John;

    Principles and Practice

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 42.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        20 538 Ft (19 560 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 108 Ft off)
      • Kedvezményes ár 16 430 Ft (15 648 Ft + 5% áfa)

    20 538 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó SAGE Publications Ltd
    • Megjelenés dátuma 2015. október 23.

    • ISBN 9781473902381
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem216 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Providing readers with the introduction to doing research into digital cultures and technologies, this book considers the methodological, practical and theoretical elements of digital ethnography and demonstrates how to research experiences and relationships as well as objects and events 

    Több

    Hosszú leírás:

    This sharp, innovative book champions the rising significance of ethnographic research on the use of digital resources around the world. It contextualises digital and pre-digital ethnographic research and demonstrates how the methodological, practical and theoretical dimensions are increasingly intertwined.

    Digital ethnography is central to our understanding of the social world; it can shape methodology and methods, and provides the technological tools needed to research society. The authoritative team of authors clearly set out how to research localities, objects and events as well as providing insights into exploring individuals’ or communities’ lived experiences, practices and relationships.

    The book:

    • Defines a series of central concepts in this new branch of social and cultural research
    • Challenges existing conceptual and analytical categories
    • Showcases new and innovative methods
    • Theorises the digital world in new ways
    • Encourages us to rethink pre-digital practices, media and environments

    This is the ideal introduction for anyone intending to conduct ethnographic research in today’s digital society.

     



    An essential book for anyone looking to research our contemporary media-saturated context and the implications it has for how we live our lives today. Digital Ethnography comes with an exciting and inspiring range of case studies that demonstrate how thoroughly digitally mediated we are, and how previous methodological concepts can be adapted and applied. This book sets a benchmark for ensuring a truly unique approach to digital ethnography, in an age where ‘the digital’ has become second nature

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1: Ethnography in a Digital World
    Chapter 2: Researching Experiences
    Chapter 3: Researching Practices
    Chapter 4: Researching Things
    Chapter 5: Researching Relationships
    Chapter 6: Researching Social Worlds
    Chapter 7: Researching Localities
    Chapter 8: Researching Events

    Több