• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Digital Communication, Linguistic Diversity and Education

    Digital Communication, Linguistic Diversity and Education by Davis, Graeme; Bernhardt, Karl; Dovchin, Sender;

    Sorozatcím: Contemporary Studies in Descriptive Linguistics; 47;

      • Kiadói listaár EUR 70.65
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        29 302 Ft (27 906 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma Neuausg., New edition
    • Kiadó Peter Lang
    • Megjelenés dátuma 2020. január 1.

    • ISBN 9781789974546
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem222 oldal
    • Méret 13x156x230 mm
    • Súly 346 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 46 Abb.
    • 25

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This edited volume investigates the role of digital communication in relation to linguistic diversity and language education in today's digitally networked world. The collection explores diverse digital venues in which language has different roles and functions, including education, politics, technology, media, and popular culture.

    Több

    Hosszú leírás:

    This edited volume investigates the role of digital communication in relation to linguistic diversity and language education in today's digitally networked world. It aims to examine (1) how language(s) are (re)contextualized and (re)localized concerning other languages, multimodalities, semiotic resources, genres, and repertoires in various domains of digital communication and (2) what pragmatic functions digital communication may serve in terms of language education - both in and out of classroom - and pedagogy. The collection includes contributions exploring diverse digital venues in which language has multiple different roles and functions, illustrating micro- and macro-linguistic practices in varied areas of society, including education, politics, technology, media, and popular culture.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Contents:Sender Dovchin: Introduction: Digital Communication, Linguistic Diversity and Education - Digital Communication and Linguistic Diversity - Mingyi Hou: Digital Fan Practices with Mobile Media - Shaila Sultana: TV Advertisements in the Mediascape of Bangladesh: A Disjuncture between the Realities of the Emerging Transsemiotic Arena and the Language Policies in Practice - Sender Dovchin: The Anglicised Mongolian Neologisms in the Post-Socialist Mongolia - Digital Communication and Language Education - He Zhang/Qian Gong: ?Reskilling? through Self-Representation: Digital Storytelling as an Alternative English Experience for Chinese International Students in Australia - Julian Chen/Toni Dobinson: Digital Communication in a Virtual Community of Practice: Linguistic/Paralinguistic Behaviour in the Multimodal Context of Blackboard Collaborate - The Effectiveness of Digital Communication and Pedagogy - Hiroshi Hasegawa: The Effectiveness of Online Instruction with Regard to Acquiring Script Writing When Learning Japanese as a Second/Foreign Language - Julian Chen/Tatiana Bogachenko/Craig Sims/Martin Cooper: The Use of VoiceThread as a Multimodal Digital Platform to Foster Online Students' Task Engagement, Communication and Online Community Building.

    Több