Digital Business Models
Driving Transformation and Innovation
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 181.89
-
75 438 Ft (71 846 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 088 Ft off)
- Kedvezményes ár 60 351 Ft (57 477 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
75 438 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2019
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2019. január 29.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783319969015
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem264 oldal
- Méret 210x148 mm
- Súly 503 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XXI, 264 p. 29 illus. Illustrations, black & white 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
This innovative edited collection explores digital business models (DBMs) in theory and practice to contribute to knowledge of how companies, organizations and networks can design, implement and apply DBMs. It views DBMs in a range of contexts and forms, which can be integrated in a number of ways, and aims to inspire and enable academics, students and practitioners to seize the opportunities posed by digital business models, technologies and platforms. One of the first and comprehensive contributions to the field of DBMs and digital business model innovations (DBMI), the authors discuss the opportunities, challenges, technologies, implementation and value creation, customer and data protection processes of DBMs in different contexts.
TöbbTartalomjegyzék:
The Concept, Frameworks, Drivers and Challenges of Digital Business Models.- The Internet of Things as driver for digital business model Innovation.- Value creation for Intelligent Connected Vehicles: An industry value-chain perspective.- Digitization of value chains and ecosystems.- How business value is extracted from operational data: A case study.- Digital business model innovation – Implications for offering, platform and organization.- Service markets: Digital business models and international expansion.- The impact of the European general data protection regulation (GDPR) on future data business models: Towards a new paradigm and business opportunities.- Prosumers’ digital business models for electric vehicles: Exploring Microfoundations for a balanced policy approach.- Summary and Concluding Remarks .
Több
The Lhasa Apso: An Owner's Guide To A Happy, Healthy Pet
4 294 Ft
3 865 Ft
Business Advantage Intermediate Audio CDs (2)
31 914 Ft
28 722 Ft