Dienstleistungsqualität im Gesundheitswesen
Faktoren, die zu einer Verbesserung der Gesundheitsdienstleistungsqualität führen. DE
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 43.90
-
18 207 Ft (17 340 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 910 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 297 Ft (16 473 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
18 207 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Lehrbuchverlag
- Megjelenés dátuma 2024. január 1.
- Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur
- ISBN 9786200448811
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem80 oldal
- Méret 220x150 mm
- Nyelv német 525
Kategóriák
Hosszú leírás:
Das Ziel dieser Bachelorarbeit ist es i) einen Überblick über den Hintergrund, bezüglich der Dienstleistungsqualität im Gesundheitswesen zu geben und ii) zu beleuchten, durch welche Faktoren die Dienstleistungsqualität im Gesundheitswesen verbessert werden kann. Zudem soll ein Zusammenhang zwischen diesen Faktoren dargestellt werden und wie sich diese in Summe auf die Dienstleistungsqualität im Gesundheitswesen auswirken. Die 5 Faktoren, die zu einer Dienstleistungsqualitätssteigerung führen, sind im GAP-Modell von Zeithaml, Berry & Parasuraman (1988) ersichtlich und wurden äußerst gründlich erhoben und analysiert. Weitere Faktoren die im unmittelbaren Zusammenhang mit der Dienstleistungsqualitätssteigerung stehen, wurden mittels aussagekräftiger Literatur belegt und verglichen. Diese Arbeit zeigt, dass die Dienstleistungsqualität im Dienstleistungssektor mit der Dienstleistungsqualität im Gesundheitswesen gleichgestellt werden kann. Die Dienstleistungsqualität wird hauptsächlich durch die Minimierung beziehungsweise Schließung der im GAP-Modell beschriebenen 5 Faktoren, die in engem Zusammenhang zueinander stehen, verbessert.
Több
Burley: Kentucky Tobacco in a New Century
10 749 Ft
9 674 Ft