Die Entwicklung der interkulturellen kommunikativen Kompetenz
Im Fremdsprachenunterricht. DE
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 61.90
-
25 673 Ft (24 450 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 284 Ft off)
- Kedvezményes ár 24 389 Ft (23 228 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
25 673 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Verlag Unser Wissen
- Megjelenés dátuma 2022. január 1.
- Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur
- ISBN 9786204418469
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem144 oldal
- Méret 220x150 mm
- Nyelv német 225
Kategóriák
Hosszú leírás:
Diese Studie entstand aus dem Bestreben, mündliche Aktivitäten zu entwerfen, die die kulturellen Komponenten der Studenten und der Zielsprache, die sie im Bachelor-Studiengang Englischunterricht (LEI) lernen, berücksichtigen. Die Aktivitäten sollen künftigen Englischlehrern die Rolle der Beziehung zwischen Sprache und Kultur beim Lehren und Lernen einer Sprache bewusst machen. Die Kriterien der Rubrik Interkulturelles Wissen und Kompetenz (I.C.C.) werden als Grundlage für die Gestaltung und Planung des Unterrichts verwendet, da sie interkulturelle Strategien aufgreifen, die im Unterricht gefördert werden können. Auf diese Weise konzentriert sich der Englischunterricht nicht nur auf die Struktur der englischen Sprache, sondern auch auf die Stärkung des interkulturellen Bewusstseins der Schüler für andere Kulturen. Diese Studie ist in ein qualitatives Paradigma eingebettet und folgt dem Ansatz der Aktionsforschung.
Több