Diana Michener: Mortes
-
15% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 78.00
-
37 264 Ft (35 490 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 15% (cc. 5 590 Ft off)
- Kedvezményes ár 31 675 Ft (30 167 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
37 264 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Steidl
- Megjelenés dátuma 2023. augusztus 24.
- Kötetek száma In Schuber
- ISBN 9783969991411
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem64 oldal
- Méret 380x280 mm
- Súly 1180 g
- Nyelv angol 490
Kategóriák
Hosszú leírás:
Mortes presents Diana Micheners reflections on the mystery of death. In three visual chapters focused on different themes, Michener explores her complex relationship to her subject: one of terror and wonder, of scientific fact and the inexplicable, of reverence and acceptance. The first chapter Heads shows the heads of cows slaughtered at an abattoir. Fascinated by the ambivalent relationship between the body and spirit, Michener records the intense moment of death. In Foetus she documents a collection of deformed nineteenth-century foetuses preserved in formaldehyde in glass jars, capturing what she calls a terrible beauty in their silence and stillness. In the final and most confronting chapter Corpus, Michener turns her lens upon us, photographing human corpses during autopsy. She touches on our unease with the brute physicality of death while conveying her admiration for the human body as a magnificent construct, as impressive in life as in death.
I went to look, to see if I could see, though of course death is far too mysterious to encounter or embrace. - Diana Michener