• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Developmental Psychology: Revisiting the Classic Studies

    Developmental Psychology by Slater, Alan M.; Quinn, Paul C.;

    Revisiting the Classic Studies

    Sorozatcím: Psychology: Revisiting the Classic Studies;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 98.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        46 819 Ft (44 590 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 9 364 Ft off)
      • Kedvezményes ár 37 456 Ft (35 672 Ft + 5% áfa)

    46 819 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma Second
    • Kiadó SAGE Publications Ltd
    • Megjelenés dátuma 2020. december 23.

    • ISBN 9781526496843
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem296 oldal
    • Méret 242x170 mm
    • Nyelv angol
    • 123

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    A student-friendly introduction to studies in developmental psychology that changed the way we think about the discipline today

     

    Több

    Hosszú leírás:

    This book will introduce you to studies in developmental psychology that changed the way we think about the discipline today. 



    Each chapter provides details of the original work and explains their theoretical and empirical impact, before discussing the ways in which thinking and research has advanced in the years since the studies were first conducted. 



    This edition looks at 16 different studies including topics such as the visual cliff, object permanence, and attachment as well as researchers such as Piaget, Vygotsky, and Ainsworth.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1: Attachment and Early Social Deprivation - Roger Kobak
    Chapter 2: Revisiting Ainsworth's Patterns of Infant-Mother Attachment - Ashley M. Groh
    Chapter 3: Conditioned Emotional Responses - Thomas H Ollendick and Peter Muris
    Chapter 4: Infants on the Edge: Beyond the Visual Cliff - Karen E Adolph, Brianna E Kaplan and Kari S. Kretch
    Chapter 5: Beyond Piaget - David Klahr
    Chapter 6: Vygotsky on Learning and Development - Mary Gauvain
    Chapter 7: Imititation in Infancy - Alan M Slater
    Chapter 8: Object Permanence in Infancy - Denis Mareschal and Jordy Kaufman
    Chapter 9: Children's Eyewitness Memory and Suggestibility - Kelly McWilliams, Sue D. Hobbs, Daniel Bederian-Gardner, Sarah Bakanosky, and Gail S. Goodman
    Chapter 10: How Much Can We Boost IQ? - Wendy Johnson
    Chapter 11: Reading and Spelling - Usha Goswami
    Chapter 12: Theory of Mind and Autism - Coralie Chevallier
    Chapter 13: Moral Development - Gail D Heyman and Kang Lee
    Chapter 14: Aggression - Jennifer E Lansford
    Chapter 15: Language and Development - Richard N Aslin
    Chapter 16: Resilience in Children - Ann S Masten

    Több