Developing the Prosocial Entrepreneur
Sorozatcím: Emerald Points;
- Kiadói listaár GBP 45.00
-
21 498 Ft (20 475 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
21 498 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Emerald Publishing Limited
- Megjelenés dátuma 2025. február 14.
- ISBN 9781836082675
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem264 oldal
- Méret 229x152x18 mm
- Súly 456 g
- Nyelv angol 637
Kategóriák
Rövid leírás:
The research underpinning this book shows that business owners want to know how they can use their entrepreneurial skills to ensure progress for themselves, the business, and society at a meaningful level.
TöbbHosszú leírás:
Developing the Prosocial Entrepreneur critically examines the current unsustainable business model of entrepreneur education and training that often prioritises unlimited growth and consumption and does not consider the negative impacts business decisions have on our health and the environment. The research underpinning this book shows that business owners want to know how they can use their entrepreneurial skills to ensure progress for themselves, the business, and society at a meaningful level.
The book will enable business trainers and coaches to help their business owner clients imagine what a sustainable business and society would look like. This in turn will help create opportunities for business owners to develop the knowledge and skills that will enable a more ethical and sustainable way of doing business. The book calls for a shift in mindset from "business as usual" to a more sustainable and inclusive approach.
TöbbTartalomjegyzék:
Chapter 1. Introduction
Chapter 2. Foundations: Core Concepts and Research
Chapter 3. Viability
Chapter 4. Relationships
Chapter 5. Performance
Chapter 6. Evolution
Chapter 7. Alignment
Chapter 8. Community Involvement
Chapter 9. Contribution
Chapter 10. Mindfulness
Mind and Obligation in the Long Middle Ages: Studies in the History of Philosophy in Honour of Mikko Yrjönsuuri
49 770 Ft
45 788 Ft