• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Design Thinking: Creativity, Collaboration and Culture

    Design Thinking: Creativity, Collaboration and Culture by Lee, Ju Hyun; Ostwald, Michael J.; Gu, Ning;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 160.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        66 563 Ft (63 393 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 313 Ft off)
      • Kedvezményes ár 53 250 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)

    66 563 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2020
    • Kiadó Springer International Publishing
    • Megjelenés dátuma 2021. augusztus 27.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783030565602
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Lásd még 9783030565572
    • Terjedelem245 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 409 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XVIII, 245 p. 40 illus., 23 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 182

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book presents new ways of facilitating design thinking, through the combination of cognitive design strategies and information technologies. It provides readers with an in-depth understanding of the traditional and digital design processes and activities that are employed in architecture, computational design, communication design and graphic design.
    The book is divided into three parts: Part I, which focuses on creativity, uses evidence derived from empirical studies to develop an understanding of the way computational environments shape design thinking and may lead to more inventive outcomes. Part II considers the cognitive dimensions of design teams, crowds and collectives. It investigates the ways digital design platforms promote interactive and collective thinking. Lastly, Part III addresses culture, examining the linguistic and cultural context of the globalised design ecosystem.
    Providing valuable insights into design thinking, this book helps readers engage with their local and global environments. It will appeal to academics, researchers and professionals with an interest in understanding design thinking in the context of creativity, collaboration and culture.


    Több

    Tartalomjegyzék:

    Part I: Creativity.- Exploring Design Thinking.- Parametric Design Process with Assessed Levels of Creativity.- Design Strategies Supporting Creativity.- Measuring Cognitive Complexity.- Part II: Collaboration.- Cognitive Perspectives for Teamwork.- Design Collaboration with Building Information Modelling.- Interactive and Collective Thinking Through Mobile Computing.- Part III: The Language of Design.- Cognitive and Linguistic Differences in Design.- Multi-Cultural Design Education.- Conclusion.

    Több