Defining, Measuring and Managing Consumer Experiences
Sorozatcím: Routledge-Giappichelli Studies in Business and Management;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 855 Ft off)
- Kedvezményes ár 55 419 Ft (52 780 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
69 273 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2020. október 1.
- ISBN 9780367479374
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem120 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 20 Illustrations, black & white; 2 Halftones, black & white; 18 Line drawings, black & white; 2 Tables, black & white 100
Kategóriák
Rövid leírás:
This book offers a comprehensive overview of the challenges that marketing faces in understanding, managing and measuring the dynamics of modern consumer behaviours and successfully managing the customer experience.
TöbbHosszú leírás:
This book offers a comprehensive overview of the challenges that marketing faces in understanding, managing and measuring the dynamics of modern consumer behaviours and successfully managing the customer experience.
The reader will gain a deeper knowledge of the approaches to consumer behaviour and learn about the theoretical and empirical challenges of studying customer experience management. It also considers the post-modern consumer, which requires a move beyond the purely rationalist perspective of traditional marketing and provides methodological support for firms and scholars who wish to measure cognitive, emotional and behavioural consumer reactions. More specifically, it explores the changes in consumer behaviours, the limitations of traditional measurement approaches and the importance of capturing small insights with neuromarketing metrics, with a chapter contributed by a leading expert. A new three-point perspective on consumer behaviours is set out that combines behaviour (what people do) with the declared (what people say) and the perceived (what people feel). This approach acknowledges the complexity of consumer behaviours and the methodological bias derived from the use of the traditional techniques (principally the survey) or from big data. Only a holistic perspective can capture the heterogeneous nature of consumer behaviour.
The book thereby takes up the theoretical debate about the definition, management and measurement of customer behaviour. It also examines measurement methodologies, an area that has received little attention elsewhere. Besides addressing the scientific community in the field, the book will also be a valuable practical resource for marketing managers, entrepreneurs and consultants who want to implement innovative strategies to manage the customer experience.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction 1. From behaviours to experiences 2. Ecclectic approaches to measure consumers responses 3.Neuromarketing to discover the small insights 4. Managing consumer centricity 5. Customer experience management (CEM). State-of-the-art and best practices Conclusions
Több
2017 International Conference on Optical Instruments and Technology: Micro/Nano Photonics: Materials and Devices
32 765 Ft
30 144 Ft
GIS and Spatial Planning in the Public Sector
28 665 Ft
25 799 Ft