• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Curriculum and Internationalisation: The context of Angolan higher education and the UNESCO 2030 education agenda

    Curriculum and Internationalisation by José Diogo, Macedo;

    The context of Angolan higher education and the UNESCO 2030 education agenda

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 54.90
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 769 Ft (21 685 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 138 Ft off)
      • Kedvezményes ár 21 631 Ft (20 601 Ft + 5% áfa)

    22 769 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Our Knowledge Publishing
    • Megjelenés dátuma 2023. január 1.
    • Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur

    • ISBN 9786206562115
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem88 oldal
    • Méret 220x150 mm
    • Nyelv angol
    • 425

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Curriculum and Internationalisation: the context of Angolan higher education and the UNESCO 2030 education agenda - is a research project that was developed with the intention of understanding the state (progress and delays) of curriculum studies in Angola in relation to the development objectives contained in the UNESCO 2030 education agenda. Interviews were conducted with entities linked to the higher education subsystem in Angola, and the results of the study illustrate the degree of organisation of this education subsystem and Angola's position in relation to UNESCO.

    Több