 
      Culturally Responsive Pedagogies for the Orchestra
Untold Stories of Seating Oppression and the Uprise of Social Justice
Sorozatcím: Routledge Research in Arts Education;
- 
          
          10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
- 
          
            69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie. 
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 927 Ft off)
- Kedvezményes ár 62 346 Ft (59 378 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
69 273 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét.. 
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. július 30.
- ISBN 9781032651736
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem138 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 420 g
- Nyelv angol 683
Kategóriák
Rövid leírás:
This innovative volume explores the potential of alternative seating practices (ASP) to revolutionize orchestral music teaching in US schools and beyond, by improving musicians’ social and musical experiences, including peer mentorship.
TöbbHosszú leírás:
This innovative volume explores the potential of alternative seating practices (ASP) to revolutionize orchestral music teaching in US schools and beyond by improving musicians’ social and musical experiences, including peer mentorship. Challenging traditional hierarchical seating structures and drawing on longitudinal research and autoethnographic data, it explores the benefits of alternative seating practices on student learning, well-being, and overall musical performance. Rooted in critical discussion of the importance of social justice in music education, it describes new strategies for culturally responsive pedagogies and examines how educators and conductors can create a cohesive and collaborative orchestra guided by the principles of ethnic studies, while valuing and celebrating diversity among the members. It will be of interest to academics, scholars, and educators in music education and pedagogy, social justice education, and race and ethnic studies.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction 2. The Theoretical Framework of Social Justice and Seating Arrangements in Education 3. Implementing Alternative Seating Practices 4. The Transformative Role of Alternative Seating Practices (ASP) in School Orchestras 5. Conclusion Epilogue
Több 
    