CSR und Wirtschaftspsychologie
Psychologische Strategien zur Förderung nachhaltiger Managemententscheidungen und Lebensstile
Sorozatcím: Management-Reihe Corporate Social Responsibility;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 64.99
-
26 954 Ft (25 671 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 391 Ft off)
- Kedvezményes ár 21 564 Ft (20 537 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
26 954 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2
- Kiadó Springer Berlin Heidelberg
- Megjelenés dátuma 2025. november 16.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783662710371
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem356 oldal
- Méret 240x168 mm
- Nyelv német
- Illusztrációk XI, 356 S. 28 Abb., 17 Abb. in Farbe. Illustrations, black & white 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
Dieses Buch fokussiert auf die Ebenen der direkten Implementierung von Corporate Social Responsibility im Unternehmen und im Konsumverhalten. Nicht immer ist das Verständnis für CSR-Maßnahmen bei Mitarbeitern gegeben, doch gerade die Integration von nachhaltigen Strategien in das eigene Bewusstsein und damit das eigene Handeln ist erfolgsentscheidend. Dieses Herausgeberwerk präsentiert psychologische Erkenntnisse und Konzepte, die in der Kommunikation mit den eigenen Mitarbeitern, aber auch mit Endverbrauchern, den Konsumenten, genutzt werden können. Spezialbeiträge von Beitragsautoren aus Wissenschaft und Praxis zeigen wie CSR und Wirtschaftspsychologie miteinander zu verknüpfen sind. Die Neuauflage wurde aktualisiert und ergänzt um neue Beiträge zu den Themen Nachhaltigkeitscoaching und Organisationsresilienz.
Több
Tartalomjegyzék:
Richard Serra: Early Work
29 898 Ft
27 507 Ft
Shapers of Darkness
4 250 Ft
3 909 Ft