CSR Advertising in Large Brazilian Companies
Corporate Social Responsibility Advertising
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 55.90
-
23 184 Ft (22 080 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 159 Ft off)
- Kedvezményes ár 22 025 Ft (20 976 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
23 184 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Our Knowledge Publishing
- Megjelenés dátuma 2025. január 1.
- Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur
- ISBN 9786207834754
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem112 oldal
- Méret 220x150 mm
- Nyelv angol 625
Kategóriák
Hosszú leírás:
Learning about the elements used in Corporate Social Responsibility commercials and contributing to the academic literature were the main motivations behind this work. The aim of this dissertation was to analyze the advertising of Brazilian organizations that use Corporate Social Responsibility (CSR) in their advertising messages. In this way, the CSR advertisements of four large Brazilian companies were analyzed, seeking to identify the content of the advertisements in relation to the appeal of the language used, the identification of structural and content attributes and the meanings of these pieces in the light of consumerism. The population of the study was the Interbrand ranking for 2014. Non-probabilistic sampling and selection by intentionality were used, choosing Itaú and Coca-Cola as the objects of the study, as well as a comparison with BIC and AMIL, which were not included in the ranking, but which also have commercials of this nature.
Több
African American English in the Diaspora
26 276 Ft
23 649 Ft
Critical security in the Asia-Pacific
28 665 Ft
Mister Zipangu. Bd.1
2 073 Ft
1 970 Ft
Furnishing ? Zoning ? Spaces, Materials, Fit?out: Spaces, Materials, Fit-out
10 783 Ft
10 244 Ft