• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • CSR Advertising in Large Brazilian Companies: Corporate Social Responsibility Advertising

    CSR Advertising in Large Brazilian Companies by Vieira de Oliveira, Paulo Roberto; Scharf, Edson;

    Corporate Social Responsibility Advertising

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 55.90
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        23 184 Ft (22 080 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 159 Ft off)
      • Kedvezményes ár 22 025 Ft (20 976 Ft + 5% áfa)

    23 184 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Our Knowledge Publishing
    • Megjelenés dátuma 2025. január 1.
    • Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur

    • ISBN 9786207834754
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem112 oldal
    • Méret 220x150 mm
    • Nyelv angol
    • 625

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Learning about the elements used in Corporate Social Responsibility commercials and contributing to the academic literature were the main motivations behind this work. The aim of this dissertation was to analyze the advertising of Brazilian organizations that use Corporate Social Responsibility (CSR) in their advertising messages. In this way, the CSR advertisements of four large Brazilian companies were analyzed, seeking to identify the content of the advertisements in relation to the appeal of the language used, the identification of structural and content attributes and the meanings of these pieces in the light of consumerism. The population of the study was the Interbrand ranking for 2014. Non-probabilistic sampling and selection by intentionality were used, choosing Itaú and Coca-Cola as the objects of the study, as well as a comparison with BIC and AMIL, which were not included in the ranking, but which also have commercials of this nature.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    CSR Advertising in Large Brazilian Companies: Corporate Social Responsibility Advertising

    CSR Advertising in Large Brazilian Companies: Corporate Social Responsibility Advertising

    Vieira de Oliveira, Paulo Roberto; Scharf, Edson;

    23 184 Ft

    22 025 Ft

    CSR Advertising in Large Brazilian Companies: Corporate Social Responsibility Advertising

    African American English in the Diaspora

    Poplack, Shana; Tagliamonte, Sali A.;

    26 276 Ft

    23 649 Ft

    CSR Advertising in Large Brazilian Companies: Corporate Social Responsibility Advertising

    Critical security in the Asia-Pacific

    Burke, Anthony; McDonald, Matt; (ed.)

    28 665 Ft

    CSR Advertising in Large Brazilian Companies: Corporate Social Responsibility Advertising

    Mister Zipangu. Bd.1

    Shiina,Takashi;

    2 073 Ft

    1 970 Ft

    20% %kedvezmény
    CSR Advertising in Large Brazilian Companies: Corporate Social Responsibility Advertising

    Führung und Kommunikation für Medizinstudierende

    Vuran, Atilla; Koch, Thea; Jockenhövel, Stefan

    9 535 Ft

    7 628 Ft

    CSR Advertising in Large Brazilian Companies: Corporate Social Responsibility Advertising

    Furnishing ? Zoning ? Spaces, Materials, Fit?out: Spaces, Materials, Fit-out

    Herrmann, Eva; Kaiser, Marcus; Katz, Tobias;

    10 783 Ft

    10 244 Ft

    CSR Advertising in Large Brazilian Companies: Corporate Social Responsibility Advertising

    Verwaltungshandeln in der Flüchtlingskrise

    Bogumil, Jörg; Kuhlmann, Sabine; Proeller, Isabella; (ed.)

    16 175 Ft

    next