Credit Scoring Models for Vietnamese Market
Z-Score Models for Vietnamese Manufacturers, Non-Manufacturers & Consumers
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 49.00
-
20 322 Ft (19 355 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 016 Ft off)
- Kedvezményes ár 19 307 Ft (18 387 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
20 322 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma Aufl.
- Kiadó LAP Lambert Academic Publishing
- Megjelenés dátuma 2012. január 1.
- Kötetek száma .
- ISBN 9783846584323
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem92 oldal
- Méret 220xx mm
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Credit Scoring Models for Vietnamese Market proposes four essays, which provides an insightful approach to develop credit scoring models specifically for the Vietnamese market. The first two essays analyze the development of credit scoring models for non-manufacturing firms in 2009 and 2010. The last two essays comprise studies conducted in 2010, in which the former study discusses the formulation process of Z-score model for manufacturing businesses whereas the latter presents the procedures necessary to propose a model for assessing consumer credits. The book firstly provides readers with basic understandings about credit scoring, the close relationship among credit scoring, credit ratings and probability of default. This book also aims to introduce the formulation process and development of Altman s Z-score model for Vietnam with a proxy data. More importantly, it is designed to describe in details the formulation of credit scoring models and their application in the Vietnamese market.
Több