Creating Music
What Children from Around the World Can Teach Us
Sorozatcím: National Association for Music Education;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 71.00
-
33 920 Ft (32 305 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 6 784 Ft off)
- Kedvezményes ár 27 136 Ft (25 844 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
33 920 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
- Megjelenés dátuma 2017. január 8.
- ISBN 9781475830163
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem312 oldal
- Méret 239.01x159.77x27.432 mm
- Súly 617 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Children create music in individually unique ways, but also using common processes. Each creating process component stated in the United States' National Music Standards (imagine, plan and make, evaluate and refine, and present; NCCAS, 2014) is explored in this text using children's creations from China, India, Ireland, Mexico, and the United States as examples. What can the characteristics of music created by children from five diverse locations teach us about creating music? How do the sounds surrounding children in their schools, homes, and communities affect the music they create and what can be learned from this? How do children's similar creating processes inform how we teach music? These questions are investigated as the children's music compositions and improvisations are shared and examined. As this narrative unfolds, readers will become acquainted with the children, their original music, and what the children say about their music and its creation. What we learn from this exploration leads to teaching strategies, projects, lesson plans, and mentoring recommendations that will help music educators benefit from these particular children's creations.
TöbbTartalomjegyzék:
Foreword-Peter Webster
Preface
Part I The Why and How of Children's Music Creation
Chapter 1: Creating Music is Important
Chapter 2: Understanding the Processes of Music Creation
Part II Exemplifying the Creating Process Components with Children's Compositionsand Improvisations From Around the World
Chapter 3: Meeting the Children and Their Surroundings
Chapter 4: Imagining Music
Chapter 5: Planning and Making Music
Chapter 6: Evaluating and Refining Music
Chapter 7: Presenting Music
Part III Facilitating Children's Creating
Chapter 8: Crafting Creating Opportunities
Chapter 9: Mentoring Student Creations
References
About the Author
Superman: The One Who Fell
5 624 Ft
5 174 Ft