• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • COVID-19, Technology and Marketing: Moving Forward and the New Normal

    COVID-19, Technology and Marketing by Ratten, Vanessa; Thaichon, Park;

    Moving Forward and the New Normal

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 181.89
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        75 438 Ft (71 846 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 088 Ft off)
      • Kedvezményes ár 60 351 Ft (57 477 Ft + 5% áfa)

    75 438 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2021
    • Kiadó Springer Nature Singapore
    • Megjelenés dátuma 2022. július 12.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9789811614446
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Lásd még 9789811614415
    • Terjedelem161 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Súly 239 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XIV, 161 p. 5 illus., 2 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 278

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book addresses how Covid-19 has damaged businesses and how businesses can adapt to the new normal. In doing so, the book contributes to theories associated with the marketing management, by assessing opportunities and challenges associated with the implementation of technology and marketing management during and post Covid-19.

    Although there is increasing research in consumer or business management acceptance of new technologies and digital marketing, the impact of these on marketing management during the Covid-19 are not adequately investigated, leading to overstated hypothetical predictions of its future potential. Chapters in the book therefore focus on new economic models such as sharing economy and business structures such as omnichannel, where advancements have enabled firms to build a one-on-one relationship with customers by collecting, storing, aggregating and analysing customer information across various touchpoints. Contributions in the book also focus on new technologies such as blockchain, automation solution, information technology management, and customer relationship management (CRM) in highlighting connections between these new technologies and marketing management.

    The book will be useful for anyone aiming to gain a better understanding of the current and future technologies that may play a role or have a robust impact on marketing management during Covid-19.


    Több

    Tartalomjegyzék:

    1.Covid-19, technology and marketing.- Chapter 2. COVID in the aviation industry: Crisis management, its decisions and outcomes.- Chapter 3. The Importance of e-Commerce and Customer Relationships in Times of COVID-19 Pandemic.- Chapter 4. Successful COVID-19 prevention factors and their effect on the economy: A comparison between Thailand, Vietnam and Australia.- Chapter 5. Marketing Automation in Business to Business Relationships and the emerged Value Cocreation.- Chapter 6. Perception of Career Success in Times of COVID-19 Pandemic.- Chapter 7. Exploratory Analysis of the Christmas Symbology Importance.- Chapter 8. Covid-19: future marketing and technology research challenges.


    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    COVID-19, Technology and Marketing: Moving Forward and the New Normal

    The Swimmer

    White, Loreth Anne

    10 197 Ft

    9 381 Ft

    COVID-19, Technology and Marketing: Moving Forward and the New Normal

    Why Waco?: Cults and the Battle for Religious Freedom in America

    Tabor, James D.; Gallagher, Eugene V.;

    33 920 Ft

    30 528 Ft

    COVID-19, Technology and Marketing: Moving Forward and the New Normal

    Why Waco?: Cults and the Battle for Religious Freedom in America

    Tabor, James D.; Gallagher, Eugene V.;

    12 899 Ft

    11 609 Ft

    20% %kedvezmény
    COVID-19, Technology and Marketing: Moving Forward and the New Normal

    Urban and Transit Planning: City Planning: Urbanization and Circular Development

    Alberti, Francesco; Matamanda, Abraham R.; He, Bao-Jie;

    146 444 Ft

    117 155 Ft

    next